Zážitek v kontextu
Showroom se, stejně vloni, konal na ploše supermarketu Albert v pražské Hostivaři a klienti si v jeho rámci mohli prohlédnout více než padesát nainstalovaných nosičů. Zájem klientů byl obrovský a svou osobní prohlídku showroomu si zarezervovala víc než stovka zájemců. Po celou dobu jim byli k dispozici zástupci agentury POS Media, kteří byli připraveni zodpovědět veškeré dotazy a ukázat nejrůznější možnosti propagace.
„Návštěvníci oceňovali zejména příležitost porovnat nosiče mezi sebou navzájem a najít ideální řešení, které maximálně zviditelní jejich produkt. Reálný svět totiž samozřejmě není fragmentovaný a celkový dojem z reklamního nosiče lze získat až z kontextu, který jej obklopuje. Kromě toho se návštěvníci showroomu mohli poradit ohledně strategického umístění a originálních možností pro své brandy a exekuce,“ doplňuje Dana Běloušková.