Nielsen je globální výzkumná a analytická společnost, která poskytuje nejkomplexnější a nejdůvěryhodnější pohled na spotřebitele a trhy napříč celým světem. Už více než 90 let Nielsen poskytuje data a analýzy založené na vědeckém přístupu a inovacích a neustále rozvíjí nové způsoby řešení nejdůležitějších otázek společností působících v maloobchodě, a také mediálních a reklamních agentur díky elektronickým měřením médií a monitoringu reklamy. V rámci sledování rychloobrátkového zboží nabízí výrobcům a obchodním řetězcům rozsáhlý pohled na vývoj v oblasti FMCG. Nielsen propojuje prodejní data a výsledky spotřebitelských průzkumů s dalšími zdroji dat, vytváří cenové modely a analýzy, disponuje platformou na analýzu optimálního sortimentu a také věrnostních systémů. Nielsen je součástí indexu S&P 500 a působí ve více než 100 zemích, čímž pokrývá více než 90% světové populace.