Aktuality POPAI CE

Certifikovaný kurz
Digitální komunikace
Novinka člena POPAI CE
Novinka POPAI CE
Seminář POPAI CE
Udržitelnost
23.07.2025

Co si myslí spotřebitelé o využití AI v retailu?

Jak v současnosti vnímají spotřebitelé digitální technologie v místě prodeje? Jaké jsou jejich důvody pro využití AI v in-store? Jak by uvítali využití umělé inteligence jako asistenta nákupu? Na tyto a další otázky odpověděla nedávná studie, kterou exkluzivně pro POPAI CE zpracovala výzkumná agentura InsightLab.
Novinka člena POPAI CENovinka POPAI CE
Co si myslí spotřebitelé o využití AI v retailu?
23.07.2025

BRAND CONCEPT připravil pro klienta P3 Parks originální výstavní stěnu

BRAND CONCEPT připravil pro klienta P3 Parks originální výstavní stěnu z lehké, ale pevné voštinové konstrukce s plnobarevným potiskem. Výrazný 3D design skvěle doplnil veletržní stánek a upoutal pozornost návštěvníků.
Novinka člena POPAI CE
BRAND CONCEPT připravil pro klienta P3 Parks originální výstavní stěnu
22.07.2025

NOVINKA od STOCK CZ: FERNET BLOOD ORANGE

Fernet Blood Orange není jen novou příchutí. Je to nový zážitek. Spojuje v sobě svěží chuť pomeranče a jemný dotek bylin, čímž posouvá hranice toho, co od Fernetu čekáme. S touto citrusovou vlnou přichází nová energie a překvapivá lehkost, která ukazuje Fernet z úplně jiné – hravější a ovocnější – stránky.
Novinka člena POPAI CE
NOVINKA od STOCK CZ: FERNET BLOOD ORANGE
21.07.2025

Shop-in-shop Persil: Vystavení s přesahem

Když se spojí společensky prospěšná aktivita s kreativitou vznikne nápadité vystavení, které zvládne mnohem víc než „jen“ prezentovat produkty. Právě takový je shop-in-shop, který navrhla agentura POS Media pro značku Persil.
Novinka člena POPAI CE
Shop-in-shop Persil: Vystavení s přesahem
20.07.2025

PINKO a.s. z Benešova znovu na vrcholu: Zmrzliny oceněny v soutěži Volba spotřebitelů

Společnost PINKO a.s., známá svou tradicí v oblasti výroby zmrzlin, opět potvrdila svou pozici lídra na českém a slovenském trhu. V prestižní soutěži Volba spotřebitelů 2025 získaly prestižní ocenění tradiční výrobky: Banán v hořké čokoládě, Táboráček a Pohádku z jahod a tvarohu. Toto uznání je důkazem vysoké kvality a oblíbenosti těchto poctivých zmrzlin, které oslovují jak malé, tak velké spotřebitele. PINKO a.s. se pyšní tím, že její výrobky jsou vyráběny z kvalitních surovin a odpovídají náročným standardům. Tradiční řada zmrzlin je důkazem závazku společnosti k autentickým chutím a inovativnímu přístupu, který zaručuje spokojenost širokého spektra zákazníků. Zmrzliny PINKO nejenže potěší chuťové pohárky, ale také posilují značku a důvěru ze strany obchodních partnerů.
Novinka člena POPAI CE
PINKO a.s. z Benešova znovu na vrcholu: Zmrzliny oceněny v soutěži Volba spotřebitelů
20.07.2025

Proměňte jakýkoli prostor pomocí reklamních lehátek od Showdown Displays Europe – vyberte si ze 4 typů!

Plážová lehátka se zakázkovým celoplošným potiskem. Potisk je individualni a lehátka lze objednat jiz od jednoho kusu.
Novinka člena POPAI CE
Proměňte jakýkoli prostor pomocí reklamních lehátek od Showdown Displays Europe – vyberte si ze 4 typů!
20.07.2025

Cocoon vytvořil novou vizuální identitu pro Sociální nadační fond

Pomoc, kterou nevidíte, ale cítíte. Naše spolupráce se Sociálním nadačním fondem hlavního města Prahy (SNF) začala vytvořením jeho vizuální identity. V jejím středu stojí most – symbol podpory, ale také mnohem víc. Tento most, inspirovaný mnoha pražskými ikonickými památkami, se stal červenou nití – červeným mostem v našem pojetí – který prochází vším, co fond reprezentuje. Jednoduchý, ale silný, most se stal vizuálním vyjádřením povzbudivé podpory, kterou fond nabízí těm, kdo ji nejvíce potřebují.
Novinka člena POPAI CE
Cocoon vytvořil novou vizuální identitu pro Sociální nadační fond
19.07.2025

BILLA - Zpráva o udržitelnosti 2024

Veřejnost má udržitelnost spojenou zejména s ochranou přírody, úsporou zdrojů, recyklací, rozumnou spotřebou energií a odpovědným přístupem k byznysu. BILLA potvrzuje tento směr v právě vydávané Zprávě o udržitelnosti 2024
Udržitelnost
BILLA - Zpráva o udržitelnosti 2024
14.07.2025

Authentica navrhla a realizovala vystavení pro uvedení nové Dobré vody YESs na trh

Cílem bylo vytvořit interaktivní shop-in-shop, které zaujme děti prvního stupně – hlavní cílovou skupinu nového produktu. Výsledkem je promyšlená instalace s herním prvkem ve formě velkých otočných piškvorek, jasnou vizuální komunikací a dostatečným prostorem pro produkty.
Novinka člena POPAI CE
Authentica navrhla a realizovala vystavení pro uvedení nové Dobré vody YESs na trh
14.07.2025

Papír místo plastu? Už dávno nejde jen o brčka a tašky

Zapomeňte na papírová brčka jako symbol ekologického balení. Tam, kde ještě nedávno kraloval plast, dnes nastupují chytrá řešení z vlnité lepenky včetně výplní pro elektroniku, marketingových stojanů nebo průmyslových obalů. Červenec, mezinárodní měsíc bez plastu, ukazuje, že změna materiálu není pouhým krátkodobým trendem, ale tržní realitou.
Novinka člena POPAI CE
Papír místo plastu? Už dávno nejde jen o brčka a tašky
Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙