Aktuality POPAI CE

Certifikovaný kurz
Digitální komunikace
Novinka člena POPAI CE
Novinka POPAI CE
Seminář POPAI CE
Udržitelnost
02.11.2025

Souboj generací: existuje reálně?

Mladí nakupují rychle a impulzivně, starší plánují dopředu. Přesto mají jedno společné – chtějí, aby nakupování bylo přehledné, férové a lidské. Ukazuje to kvalitativní výzkum POPAI Central Europe realizovaný agenturou InsightLab, který zkoumal, jak se v českém retailu potkávají Generace Z (16–26 let) a střední generace (30–55 let) – v jejich hodnotách, vztahu ke značkám i chování v prodejnách.
Novinka POPAI CE
Souboj generací: existuje reálně?
29.10.2025

MALFINI spustilo nové distribuční centrum v Polsku

Provoz prvního zahraničního distribučního centra zahájil v těchto dnech největší středoevropský výrobce reklamního textilu, firma MALFINI, v polském městě Rawa Mazowiecka blízko Varšavy. Sklad o rozloze 8 000 m² pojme až 6,6 milionu kusů textilu a významně tak posílí obslužnost největšího trhu této české značky.
Novinka člena POPAI CE
MALFINI spustilo nové distribuční centrum v Polsku
29.10.2025

Střet civilizací: Gen Z versus zbytek světa

V polovině letošního října proběhl v prostorách Magenta Experience Centra v pražských Arkádách Pankrác další z pravidelných seminářů pořádaných asociací POPAI CE. Tentokrát ve zcela novém formátu, kdy výsledky unikátního výzkumu společnosti InsightLab, realizovaného exkluzivně pro POPAI CE, komentovali v panelové diskusi zástupci generace Z a střední generace.
Novinka POPAI CESeminář POPAI CE
Střet civilizací: Gen Z versus zbytek světa
28.10.2025

DAGO představuje endcap 3.0: Když karton zvládne roli permanentu

Realizace kombinovaného vystavení pro značky Jack Daniel’s & Diplomático pod vlajkou společnosti Brown Forman Czechia představuje nový trend v oblasti regálových čel a endcapů. Oproti tradičním permanentním řešením za desítky tisíc korun přináší kombinaci výrazného vizuálního dopadu, funkční variabilnosti a zřetelně nižší ceny – a to díky inovativnímu využití kartonu s FSC certifikací a vodou ředitelného ekologického potisku.
Novinka člena POPAI CE
DAGO představuje endcap 3.0: Když karton zvládne roli permanentu
20.10.2025

NOVINKY od Showdown displays! Reklamní stojan typu A Grab & Grip a Baner na kovové zábrany

Rozšířili jsme naši nejprodávanější řadu reklamních stojanů typu A Grab & Grip – nyní je k dispozici v elegantní verzi s černou BOND deskou! Přidejte výrazný potisk pro dlouhodobou viditelnost značky, nebo zůstaňte flexibilní díky možnosti snadného psaní a aktualizace zpráv pomocí tekutých křídových popisovačů.
Novinka člena POPAI CE
NOVINKY od Showdown displays! Reklamní stojan typu A Grab & Grip a Baner na kovové zábrany
20.10.2025

Ochutnejte sladké dobrodružství: Chupa Chups uvádí limitovanou edici kolekce lízátek Stranger Things

Odpočítávání začalo!
Novinka člena POPAI CE
Ochutnejte sladké dobrodružství: Chupa Chups uvádí limitovanou edici kolekce lízátek Stranger Things
20.10.2025

Designcheck.online přináší hlas zákazníka: spotřebitelský panel posiluje doporučení pro vizuální komunikaci

Umělá inteligence zůstává důležitým nástrojem pro efektivní marketing, ale její hodnota už není tak výjimečná jako před několika lety. AI analýzy jsou dnes široce dostupné a stávají se standardem. V Cocoonu jsme se proto rozhodli posunout službu Designcheck.online o krok dál – a přidat do ní to, co žádná technologie nenahradí: přímou zpětnou vazbu od spotřebitelů.
Novinka člena POPAI CEDigitální komunikace
Designcheck.online přináší hlas zákazníka: spotřebitelský panel posiluje doporučení pro vizuální komunikaci
19.10.2025

Generace Z: Čím ji v obchodech zaujmete?

Generace Z preferuje nakupování v kamenných obchodech a očekává při nákupu zážitek. Co to znamená pro in-store marketing?
Novinka člena POPAI CE
Generace Z: Čím ji v obchodech zaujmete?
28.09.2025

Pět přesvědčivých důvodů, proč zařadit digitální obrazovky do vaší retail media strategie

Spuštěny v listopadu 2024 a nyní dostupné ve více než 200 obchodech napříč Českem, Slovenskem a Maďarskem.
Novinka člena POPAI CE
Pět přesvědčivých důvodů, proč zařadit digitální obrazovky do vaší retail media strategie
25.09.2025

Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn

Značka Monster se dlouhodobě profiluje jako výrazný hráč v oblasti lifestyle a motorsportu. Spolupráce s týmem McLaren, která zahrnuje mimo jiné i soutěže o vstupenky na závody F1 nebo zážitky s týmem McLaren, je příkladem toho, jak lze globální sportovní alianci přetavit v místě prodeje v silný impulz k nákupu.
Novinka člena POPAI CE
Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn

Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙