Účastníci soutěže
Tato soutěž je určena českým i zahraničním firmám pracujícím s 3D reklamou, ať již jde o agentury, promotion teamy či klienty.
Soutěže se mohou zúčastnit fyzické i právnické osoby zastoupené fyzickými osobami.
Podmínky soutěže
Do soutěže lze přihlásit pouze předměty, které byly
použity v praxi a akceptovány klientem na promotion či jiných akcích v
kalendářním roce 2023 a 2024 a současně jsou vyrobeny v minimálním počtu
5 ks. Výjimkou je kategorie Reklamní předmět 3. milénia, do níž se
přihlašují na českém trhu dosud nerealizované studentské návrhy.
Základními podmínkami účasti pro přihlašovatele jsou:
Odeslání řádně vyplněné přihlášky elektronicky ve stanoveném
termínu, každá soutěžní práce musí být přihlášena samostatnou
přihláškou.
Zvláštní kategorie
Reklamní předmět 3. milénia je popsány na samostatné stránce.
Kategorie soutěže
Více informací
naleznete přehledně zpracované v jednom souboru .pdf v sekci Propozice soutěže.
Termíny
Soutěž je vyhlášena ke dni 26. 7. 2024. Od této doby je možné zasílat přihlášky. Uzávěrka soutěže je 11. 10. 2024. Nejpozději do této doby je možné doručit přihlášky online včetně příloh (fotografie, video).
Odborná porota provede vyhodnocení soutěžních prací online v rámci prvního kola hodnocení do 1.11. 2024.
Soutěžící, jejichž předměty budou nominovány do druhého kola soutěže, budou informováni o nominacích do 6. 11. 2024.
Zároveň jim budou zaslány instrukce pro dodání předmětů do místa konání
druhého kola hodnocení předmětů porotou soutěže. Druhé kolo hodnocení
proběhne 28. 11. 2024 dopoledne v místě konání akce POPAI DAY 2023, kde budou nominované soutěžní předměty vystaveny fyzicky.
Veřejné vyhlášení výsledků soutěže a předání cen proběhne 28. 11. 2024.
Údaje o místě konání a času vyhlášení výsledků budou uvedeny na
pozvánkách, které vyhlašovatel zašle všem přihlašovatelům elektronicky. V
termínu 28. 11. 2024 budou všechny soutěžní práce vystaveny v rámci
akce POPAI DAY 2024.