Odborná publikace POPAI CE nabízí komplexní pohled na obor in-store komunikace v praxi.
Knihu vydalo vydavatelství Grada Publishing, a.s. a jejími autory jsou Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv.
První
česká ucelená publikace „POP – in-store komunikace v praxi“ s
podtitulem „Trendy a nástroje marketingu v místě prodeje“, která je plně
věnována oboru marketingové komunikace v prodejních místech, je novým
projektem POPAI CE.
Pojem „marketing at retail“
se stále více dostává do povědomí a využívá se u všech tří článků
působících v procesu implementace – maloobchodních společností,
značkových výrobců a dodavatelů maloobchodního zboží a dodavatelů POP
projektů. Světová organizace POPAI, která slouží k propagaci a
monitorování oblasti reklamy v místě prodeje, spojila dohromady úsilí
významných osobností působících v tomto oboru a sestavila komplexní
materiál zabývající se oblastí místa prodeje - POP.
Kniha je
ojedinělá tím, že vychází ze zkušeností a poznatků lokálního českého
trhu, staví na provedených výzkumech, přináší praktické příklady, názory
a cenné informace od zkušených odborníků. Věnuje se POP v kontextu
marketingových komunikací, zabývá se měřením efektivity POP a výsledky
měření, přináší pohled veřejnosti na prostředky komunikace v místě
prodeje, nabízí pohled na POP v zahraničí, přibližuje minulost,
současnost a budoucnost marketingu v místě prodeje, věnuje se roli a
budoucnosti designu v POP aktivitách, psychologii spotřebitele v místě
prodeje a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále
významnější roli v komunikaci se zákazníky.
Kniha je určena
začínajícím i zkušenějším trade marketing manažerům, key account a brand
manažerům, zaměstnancům prodejních řetězců, malým a středním
obchodníkům, studentům marketingových oborů a dalším zájemcům o tuto
atraktivní oblast marketingové komunikace.
Publikace může být
přínosem i odborníkům, kteří si díky ní mohou osvěžit a obnovit své
znalosti a postarat se o jejich komplexnost a aktuálnost.