Nový manuál využití prostředků in-store komunikace v maloobchodních sítích

POPAI CE zahajuje ve spolupráci s agenturou OMD a za podpory portálu www.mistoprodeje.cz nový průzkum RIMM  (Retail In- store Marketing Manual) s lokálními zástupci vybraných maloobchodních sítí v ČR.  Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Zboží & Prodej.

Průzkum bude obsahovat hodnocení využitelnosti jednotlivých existujících typů komunikačních nástrojů v místě prodeje (podlahové a regálové POP prostředky, POP prostředky k pokladnám, nástěnné POP prostředky, okenní grafika, závěsné poutače, elektronická a interaktivní média, nástroje více smyslové komunikace atd.). Zároveň bude  zahrnovat další  postřehy pro optimální využití a umístění POP v prodejních místech.
V rámci průzkumu budou osloveni formou online dotazníku zástupci širokosortimentních řetězců (hypermarketů, supermarketů, diskontů), hobby řetězců, elektro prodejen a  drogistických řetězců.

Průzkum je součástí dlouhodobého monitoringu názorů zástupců maloobchodních řetězců, který POPAI CE provádí od roku 2005 včetně meziročních srovnání výsledků šetření. 

Záměrem realizátorů průzkumu je prostřednictvím názorů zástupců maloobchodu poskytnout vodítko především pro dodavatele značkových výrobků při plánování těchto prostředků v rámci nových komunikačních kampaní, a tak podpořit jejich snahu  maximálně reflektovat na podmínky a očekávání maloobchodu.
Získané výsledky průzkumu budou rovněž cenným zdrojem informací, nástrojem pro podporu spolupráce zadavatelů a obchodních společností i příležitostí pro zkvalitnění komunikace se spotřebitelem v místě prodeje.

Zjištění vyplývající z průzkumu budou detailně představena v rámci programu konference  Marketing at-retail POPAI fórum 2012, která proběhne 22. 11. 2012 v Hotelu Praha, Praha 6 – Dejvice.

Daniela Krofiánová
Daniel Jesenský
POPAI CE

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙