Nový průzkum POPAI CE zkoumá využití in-store prostředků v maloobchodě

POPAI CE realizuje ve spolupráci s agenturou OMD a za podpory portálu www.mistoprodeje.cz nový průzkum s lokálními zástupci vybraných maloobchodních sítí v ČR.  Hlavním mediálním partnerem projektu je časopis Zboží & Prodej.

V současnosti probíhá sběr dat formou online dotazníku, kdy jsou osloveni zástupci širokosortimentních řetězců (hypermarketů, supermarketů, diskontů), hobby řetězců, elektro prodejen a drogistických řetězců


Průzkum bude obsahovat hodnocení využitelnosti jednotlivých existujících typů komunikačních nástrojů v místě prodeje (podlahové a regálové POP prostředky, POP prostředky k pokladnám, nástěnné POP prostředky, okenní grafika, závěsné poutače, elektronická a interaktivní média, nástroje více smyslové komunikace atd.). Zároveň bude  zahrnovat další  postřehy pro optimální využití a umístění POP v prodejních místech.


Průzkum je součástí dlouhodobého monitoringu názorů zástupců maloobchodních řetězců, který POPAI CE provádí od roku 2005 včetně meziročních srovnání výsledků šetření.  

Záměrem realizátorů průzkumu je prostřednictvím názorů zástupců maloobchodu poskytnout vodítko především pro dodavatele značkových výrobků při plánování těchto prostředků v rámci nových komunikačních kampaní, a tak podpořit jejich snahu 
maximálně reflektovat na podmínky a očekávání maloobchodu. Získané výsledky průzkumu budou rovněž cenným zdrojem informací, nástrojem pro podporu spolupráce zadavatelů a obchodních společností i příležitostí pro zkvalitnění komunikace se spotřebitelem v místě prodeje.

Podrobná zjištění vyplývající z průzkumu budou exkluzivně představena v rámci programu konference Marketing at-retail POPAI fórum 2012, která proběhne 22. 11. 2012 v Hotelu Praha, Praha 6 – Dejvice.
 
Daniela Krofiánová
Daniel Jesenský
POPAI CE

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙