Středoevropská kancelář POPAI CENTRAL EUROPE uspořádala dne 26. 11. 2009 prostorách Clarion Congress Hotel Prague konferenci, jejíž program se zaměřil na současné výzvy oboru in-store komunikace u nás a v zahraničí.
„Vytvoření pouta se zákazníkem v místě prodeje je v současnosti ještě důležitější než kdy jindy.“
Hlavní tematické okruhy programu konference
Evropské trendy v POP
Inovace
a partnerství v rámci prezentace nových výrobků v místě prodeje, od
briefu až po realizaci v prodejních místech, úspěšné případové studie z
evropského trhu.
Nákupní chování a rozhodování současných spotřebitelů
Analýza
nákupního chování v hypermarketech a supermarketech (primárně FMCG):
typy nákupů z hlediska plánování (plánované/obecně plánované/impulsní) a
míra plánování v jednotlivých kategoriích, současná role značek v
hypermarketu, značkové nákupy a míra loajality ke značkám komunikace se
zákazníkem v místě prodeje.
Pohled zadavatele reklamy na současný obor marketing-at retail
Prodejní
kanály a jejich potenciál, trade marketingový mix v prodejních
kanálech, optimální nastavení POSM mixu v prodejních kanálech.
Výsledky nových průzkumů v oblasti¨marketing at-retai
POP
Advertising Display Power, význam POP v současné marketingové
komunikaci, předpokládaný vývoj investic do POP reklamy, účinnost
jednotlivých POP nástrojů.
Nástup nových technologií v in-store
Efektivita digitálních médií, efektivní obsah vysílání v digital signage.
Součástí programu byl diskuzní panel za účasti odborníků z reklamní branže o potenciálu a efektivitě in-store komunikace.
Konference
bývá součástí POPAI CE show, která zahrnuje soutěž POPAI CENTRAL EUROPE
AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních
místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen
vítězům soutěže a společenským programem. Akce byla pořádána za podpory
světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je
organizátorem celoevropské soutěže POPAI EUROPEAN AWARDS v Paříži.
12.00- 13.00 | Registrace účastníků a občerstvení |
13.00 - 13.40 | Nákupní chování a rozhodování současných spotřebitelů analýza nákupní chování v hypermarketech a supermarketech (primárně FMCG): typy nákupů z hlediska plánování (plánované/obecně plánované/impulsní) a míra plánování v jednotlivých kategoriích, současná role značek v hypermarketu, značkové nákupy a míra loajality ke značkám komunikace se zákazníkem v místě prodeje Jana Lelovičová, Strategic Planner, OgilvyAction Czech Republic |
13.40 - 14.25 | Evropské trendy v POP inovace a partnerství v rámci prezentace nových výrobků v místě prodeje, od briefu až po realizaci v prodejních místech, úspěšné případové studie z evropského trhu Angelo De Matteo, European Business Director, MAJRANI EUROPE Emmanuelle Delgehier, European Visibility manager Wilkinson |
14.25 - 14.50 | Přestávka na kávu |
14.50 - 15.30 | Impuls jako neplánovaný nákup, kategorie a komunikační kanál kontext impulsního nakupování, co je impuls, jeho funkce a druhy, trendy v nákupním chování a zvyklostech, moment pravdy a autopilotní jednání, data o impulsu Daniel Jesenský, prezident POPAI CE, jednatel společnosti DAGO A.P.C., s.r.o. |
15.30 - 16.10 | Pohled zadavatele reklamy implusivní komunikace, potenciál trade marketingového mixu v prodejních kanálech Jan Hrdlička, Channel Manager, Imperial Tobacco CR,s.r.o. |
16.10 - 16.25 | Přestávka – občerstvení |
16.25 - 17.30 | Nástup nových technologií v in-storeIn store - prostor pro inovace v komunikaci Interaktivita v digitálních médiích Kursové sázky - proklatě horké zboží! |
17.30 - 18.00 | Diskuze |