POPAI forum 2010

Marketing at-retail POPAI forum 2010: "Vědomí a podvědomí v místě prodeje"

25. 11. 2010 12 – 18,30  hod
Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9

Středoevropská kancelář POPAI pořádá konferenci, jejíž program se zaměří na současné výzvy a potenciál oboru marketingové komunikace v prodejních místech u nás a v zahraničí.

Konference je součástí POPAI CE show, která zahrnuje soutěž POPAI  AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům soutěže a společenským programem.
Akce je pořádána za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI  AWARDS Paris v Paříži.

Program konference

Středoevropská kancelář POPAI pořádá konferenci, jejíž program se zaměří na současné výzvy a potenciál oboru marketingové komunikace v prodejních místech u nás a v zahraničí.

12.00 - 13.00 Registrace účastníků a občerstvení
13.00 - 17.00  Přednáškové bloky
17.30 - 18.30  Diskuzní panel, závěr konference

Konferenci moderuje Michal Charvát, General Manager,  OgilvyAction s.r.o.

12,00 – 13,00  Registrace účastníků, občerstvení, 
 
welcome drink Soare sekt Elegance demi sec

Exkluzivním dodavatelem vín a sektů je společnost Soare sekt.

 
13,00 – 14,20

  • Místo prodeje a komunikace se zákazníkem - umíme mu opravdu nasouchat?

Nákupní rozhodování v místě prodeje (plánovaný versus impulsní nákup), jak individuelně komunikovat se zákazníkem podle jeho potřeb a očekávání.
Základní principy práce s POS a necenovými promocemi (velikost, barevnost, čitelnost, kontrast pozadí-figura atd.).  Co v in-store funguje a co ne? Příklady z domova i zahraničí.

Jana Lelovičová, Strategic Planner, COMTECH Group  s.r.o.

  • Back to the basics - kvalitativní posun v trendech a projektech v in-store

Trendy, které propojují marketingový výzkum s POP/POS podporou prodeje.
Etnografický přístup k výzkumům na místě prodeje – nástroj řízení primárních a sekundárních umístění.  Testování POS/POP materiálů – využití pro plánování promocí/ochutnávek  
Zákazník u regálu a modelování prezentace produktů.
Praktické ukázky aplikací moderních technologií včetně oční kamery.
Jan Herzmann,  Managing Partner, Factum Invenio, s.r.o.

14,20 – 14,30 Přestávka

14,30 – 16,20

  • Neuromarketing - všemocný nástroj k poznání spotřebitele?

Možnosti a meze využití neuromarketingu při výzkumu nákupního chování.
Co nahradí přístroje a co můžeme "změřit"? Příklady využití tohoto nového marketingového nástroje  z domova i ze světa
.
Jitka Vysekalová,  prezidentka ČMS, Petr Miláček, strategy planning director, PHD 

  • POP Advertising Display Power  - nejnovější průzkum POPAI CE na téma výkonnosti různých modifikací podlahových POP stojanů.

Vliv změny  atributů  (umístění, velikost, barva, grafika, nasvícení atp.) podlahových  stojanů na nákupní chování spotřebitelů v prodejních místech. Výzkum byl proveden kombinovanou metodologíí (kvalitativní i kvantitativní). Data byla pořízena  atributů přímo v prodejních místech (hypermarkety SPAR)  technikou pozorování, dotazování a měření prodejů ze stojanů v různých formátech.  Průzkum byl realizován ve spolupráci s IPSOS Tambor, Coca Cola, Mars CR, Vysokou školou B.I.B.S. a dalšími partnery.
Daniel Jesenský, prezident POPAI CE, Martin Boček, Business Development Director ČR&SR, Ipsos Tambor ČR, Daniela Bullova, Brand Manager CHOCOLATE, MARS CZECH S.R.O, Jan Táborský, Channel development manager CZ/SK Coca-Cola HBC ČR

16,20 – 16,30  Přestávka
16,30 – 18,30

  • Vývoj a proměny koncepcí in-store promocí

Společný projekt ppm factum group  a společnosti HENKEL -  vývoj a proměny konceptu promo v oblasti vlasové kosmetiky,   prezentace konceptu „hair academy a vlasových poradkyň“ včetně předvedení detailu analýzy pomocí moderní technologie. Důvody změn v konceptu in-store promocí  jako reakce na vývoj trhu, hlubší pochopení potřeb zákaznic a přizpůsobení se jejich očekáváním, od hard-sell k fellow feeling.
Aleš Pastorek, Country manager,  HENKEL cosmetics

Praktické dopady, technické zajištění, typologie hostesek a jejich rozvoj, komplexní plánování a synergické efekty, od simple effect ke complex operation. Součástí prezentace bude ukázka současné technologie využívaná při in-store promo a možnost individuální analýzy účastníků s doporučením

Seznam partnerů konference Marketing at retail POPAI forum 2010 a společenského večera

Hlavní partneři

WELLEN, a.s.
Soare sekt, a.s.
7 Marsyas Development, a.s.
REDA, a.s.
3D Praha s.r.o.
DAGO,  s.r.o.

Partneři

McCoy & Partner, spol. s r.o.
Henkel ČR, spol. s r.o.
Triumph Motorcycles
GOR7, s.r.o.
MATECH
Hanton – svetelné reklamy s.r.o.
HL Display ČR a SR
3M Česko, spol. s r.o.
Ritter CZ s.r.o.
Energizer Czech, spol. s r.o.
Wilkinson Sword
ČMS
ČSZV
M.I.P. Group, a.s.
AKA
iBTL AKA
A3DR
Sdružení dodavatelů pro signmaking ČR
AČRA
Tess promotion, s.r.o.

Sponzoři  

STORY DESIGN, a.s.
BRANALDI, s.r.o.
REX spol. s r.o.
Řekni sýr
Mood Media® Group CZ, s.r.o.

Hlavní mediální partner

Strategie

Mediální partneři

Výběr media
www.abcreklama.sk
Brands & Stories
Moderní obchod
D marketing
Český rozhlas
Slovenský výber

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙