25. 11. 2010 12 – 18,30 hod
Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9
Středoevropská kancelář POPAI pořádá
konferenci, jejíž program se zaměří na současné výzvy a potenciál oboru
marketingové komunikace v prodejních místech u nás a v zahraničí.
Konference
je součástí POPAI CE show, která zahrnuje soutěž POPAI AWARDS (soutěž o
nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech),
doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům
soutěže a společenským programem.
Akce
je pořádána za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí
POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI AWARDS
Paris v Paříži.
Středoevropská kancelář POPAI pořádá konferenci, jejíž program se
zaměří na současné výzvy a potenciál oboru marketingové komunikace
v prodejních místech u nás a v zahraničí.
12.00 - 13.00 Registrace účastníků a občerstvení
13.00 - 17.00 Přednáškové bloky
17.30 - 18.30 Diskuzní panel, závěr konference
Konferenci moderuje Michal Charvát, General Manager, OgilvyAction s.r.o.
12,00 – 13,00 Registrace účastníků, občerstvení,
welcome drink Soare sekt Elegance demi sec
Exkluzivním dodavatelem vín a sektů je společnost Soare sekt.
13,00 – 14,20
Nákupní
rozhodování v místě prodeje (plánovaný versus impulsní nákup), jak
individuelně komunikovat se zákazníkem podle jeho potřeb a očekávání.
Základní
principy práce s POS a necenovými promocemi (velikost, barevnost,
čitelnost, kontrast pozadí-figura atd.). Co v in-store funguje a co ne?
Příklady z domova i zahraničí.
Jana Lelovičová, Strategic Planner, COMTECH Group s.r.o.
Trendy, které propojují marketingový výzkum s POP/POS podporou prodeje.
Etnografický
přístup k výzkumům na místě prodeje – nástroj řízení primárních a
sekundárních umístění. Testování POS/POP materiálů – využití pro
plánování promocí/ochutnávek
Zákazník u regálu a modelování prezentace produktů.
Praktické ukázky aplikací moderních technologií včetně oční kamery.
Jan Herzmann, Managing Partner, Factum Invenio, s.r.o.
14,20 – 14,30 Přestávka
14,30 – 16,20
Možnosti a meze využití neuromarketingu při výzkumu nákupního chování.
Co nahradí přístroje a co můžeme "změřit"? Příklady využití tohoto nového marketingového nástroje z domova i ze světa.
Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS, Petr Miláček, strategy planning director, PHD
Vliv
změny atributů (umístění, velikost, barva, grafika, nasvícení atp.)
podlahových stojanů na nákupní chování spotřebitelů v prodejních
místech. Výzkum byl proveden kombinovanou metodologíí (kvalitativní i
kvantitativní). Data byla pořízena atributů přímo v prodejních místech
(hypermarkety SPAR) technikou pozorování, dotazování a měření prodejů
ze stojanů v různých formátech. Průzkum byl realizován ve spolupráci s
IPSOS Tambor, Coca Cola, Mars CR, Vysokou školou B.I.B.S. a dalšími
partnery.
Daniel Jesenský,
prezident POPAI CE, Martin Boček, Business Development Director
ČR&SR, Ipsos Tambor ČR, Daniela Bullova, Brand Manager CHOCOLATE,
MARS CZECH S.R.O, Jan Táborský, Channel development manager CZ/SK Coca-Cola HBC ČR
16,20 – 16,30 Přestávka
16,30 – 18,30
Společný projekt ppm factum group a společnosti HENKEL -
vývoj a proměny konceptu promo v oblasti vlasové kosmetiky,
prezentace konceptu „hair academy a vlasových poradkyň“ včetně
předvedení detailu analýzy pomocí moderní technologie. Důvody změn
v konceptu in-store promocí jako reakce na vývoj trhu, hlubší pochopení
potřeb zákaznic a přizpůsobení se jejich očekáváním, od hard-sell
k fellow feeling.
Aleš Pastorek, Country manager, HENKEL cosmetics
Praktické
dopady, technické zajištění, typologie hostesek a jejich rozvoj,
komplexní plánování a synergické efekty, od simple effect ke complex
operation. Součástí prezentace bude ukázka současné technologie
využívaná při in-store promo a možnost individuální analýzy účastníků
s doporučením
Hlavní partneři
WELLEN, a.s.
Soare sekt, a.s.
7 Marsyas Development, a.s.
REDA, a.s.
3D Praha s.r.o.
DAGO, s.r.o.
Partneři
McCoy & Partner, spol. s r.o.
Henkel ČR, spol. s r.o.
Triumph Motorcycles
GOR7, s.r.o.
MATECH
Hanton – svetelné reklamy s.r.o.
HL Display ČR a SR
3M Česko, spol. s r.o.
Ritter CZ s.r.o.
Energizer Czech, spol. s r.o.
Wilkinson Sword
ČMS
ČSZV
M.I.P. Group, a.s.
AKA
iBTL AKA
A3DR
Sdružení dodavatelů pro signmaking ČR
AČRA
Tess promotion, s.r.o.
Sponzoři
STORY DESIGN, a.s.
BRANALDI, s.r.o.
REX spol. s r.o.
Řekni sýr
Mood Media® Group CZ, s.r.o.
Hlavní mediální partner
Strategie
Mediální partneři
Výběr media
www.abcreklama.sk
Brands & Stories
Moderní obchod
D marketing
Český rozhlas
Slovenský výber