POPAI forum 2014

Future of Retail Experience

20. 11. 2014
Kongresové centrum U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1

Program POPAI FORUM 2014

POPAI CE pořádá mezinárodní konferenci o současných výzvách,  potenciálu  a budoucnosti místa prodeje.  

„I obyčejný nákup může být skvělým zážitkem!“

Místo prodeje bude v budoucnu stejně jako dnešní společnost propojeno s internetem. 
Významnou roli bude hrát interakce, spojení fyzického a virtuálního světa, kdy se budou postupně měnit a rozostřovat hranice mezi klasickými místy prodeje a e-commerce. 
Stále více marketingových iniciativ se zaměří na spojení tří klíčových komponentů: in-store, digitálních a zkušenostních.  Úspěšné značky a maloobchodníci dokážou získat nakupující zákazníky skrze tyto tři cesty.

Více kanálové prodejní koncepty (multichannel, omnichannel, crosschannel) se stávají pro maloobchodníky a značky nezbytností pro jejich aktivní a úspěšné vytváření vztahů se zákazníky. 
V  návaznosti na nové fenomény nákupního chování zákazníků je třeba přeměnit  tradiční obchody na místa příjemných překvapení, zážitků a personalizovaných služeb, kdy místo prodeje musí zdůraznit to, co internet nenabízí, tzn. přívětivou atmosféru a  odborné znalosti prodejního personálu. 
Zákazníci očekávají personalizovaný přístup a pokročilá personalizovaná komunikace ze strany maloobchodních společností a výrobců značek během nakupování brzy vstoupí do hry jako běžná součást řízení vztahů se zákazníky.
Synergická spolupráce maloobchodu a značky v místě prodeje je a bude zásadní pro účinnou komunikaci se zákazníkem. 

Co představí program konference

Analýzu nejnovějších trendů a změn v oblasti  in-store marketingu,  jak se promítají v konkrétních formách  společných aktivit  zadavatelů reklamy a maloobchodu. 

Konkrétní příklady dobře fungujících a úspěšných projektů v prodejních místech, které jsou ukázkami synergické a oboustranně přínosné spolupráce značek a maloobchodu. 

Případové studie  in-store koncepcí z našeho trhu i ze zahraničí, nové fenomény, které přicházejí na náš trh, inspirativní příklady a tipy ze zahraničí, které ukazují potenciál nastartovaný pro další vývoj v místech prodeje. 

Místo prodeje jako místo zážitků zákazníka a fungující cesty ven z kolotoče cenových promocí. Jak prostřednictvím tematické atmosféry, designu, inovací interiéru naplnit touhu zákazníka po zážitku. 

Jak využít možnosti propojení tradičního maloobchodu a e-commerce pro vyšší úroveň komunikace se zákazníky. 

Konference je součástí odborné akce POPAI day, která zahrnuje soutěž POPAI  AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům soutěže a společenským programem. Akce je pořádána za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI  AWARDS Paris v Paříži. 

V příloze najdete informační materiál s programem konference.

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙