20. 11. 2014
Kongresové centrum U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1
POPAI CE pořádá mezinárodní konferenci o současných výzvách, potenciálu a budoucnosti místa prodeje.
„I obyčejný nákup může být skvělým zážitkem!“
Místo prodeje bude v budoucnu stejně jako dnešní společnost propojeno s internetem.
Významnou
roli bude hrát interakce, spojení fyzického a virtuálního světa, kdy se
budou postupně měnit a rozostřovat hranice mezi klasickými místy
prodeje a e-commerce.
Stále více marketingových iniciativ se zaměří
na spojení tří klíčových komponentů: in-store, digitálních a
zkušenostních. Úspěšné značky a maloobchodníci dokážou získat
nakupující zákazníky skrze tyto tři cesty.
Více kanálové prodejní
koncepty (multichannel, omnichannel, crosschannel) se stávají pro
maloobchodníky a značky nezbytností pro jejich aktivní a úspěšné
vytváření vztahů se zákazníky.
V návaznosti na nové fenomény
nákupního chování zákazníků je třeba přeměnit tradiční obchody na
místa příjemných překvapení, zážitků a personalizovaných služeb, kdy
místo prodeje musí zdůraznit to, co internet nenabízí, tzn. přívětivou
atmosféru a odborné znalosti prodejního personálu.
Zákazníci
očekávají personalizovaný přístup a pokročilá personalizovaná komunikace
ze strany maloobchodních společností a výrobců značek během nakupování
brzy vstoupí do hry jako běžná součást řízení vztahů se zákazníky.
Synergická spolupráce maloobchodu a značky v místě prodeje je a bude zásadní pro účinnou komunikaci se zákazníkem.
Co představí program konference
Analýzu
nejnovějších trendů a změn v oblasti in-store marketingu, jak se
promítají v konkrétních formách společných aktivit zadavatelů reklamy a
maloobchodu.
Konkrétní příklady dobře fungujících a úspěšných
projektů v prodejních místech, které jsou ukázkami synergické a
oboustranně přínosné spolupráce značek a maloobchodu.
Případové
studie in-store koncepcí z našeho trhu i ze zahraničí, nové fenomény,
které přicházejí na náš trh, inspirativní příklady a tipy ze zahraničí,
které ukazují potenciál nastartovaný pro další vývoj v místech prodeje.
Místo
prodeje jako místo zážitků zákazníka a fungující cesty ven z kolotoče
cenových promocí. Jak prostřednictvím tematické atmosféry, designu,
inovací interiéru naplnit touhu zákazníka po zážitku.
Jak využít možnosti propojení tradičního maloobchodu a e-commerce pro vyšší úroveň komunikace se zákazníky.
Konference
je součástí odborné akce POPAI day, která zahrnuje soutěž POPAI AWARDS
(soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních
místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen
vítězům soutěže a společenským programem. Akce je pořádána za podpory
světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je
organizátorem celoevropské soutěže POPAI AWARDS Paris v Paříži.
V příloze najdete informační materiál s programem konference.