POPAI forum 2018

Kam jsme se posunuli v RETAILU u nás? Trendy versus realita

Termín: 29. 11. 2018
Konferenční centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4

Motto: Když se zastavíme, předběhneme ty, co běží. (indické přísloví)

  • POPAI FÓRUM 2018 je jubilejním, 10. ročníkem konference. V minulých letech jsme přinášeli nejnovější informace o zásadních trendech v retailu.
  • Které z těchto trendů byly skutečně reflektovány na našem trhu a u kterých se to nepodařilo a proč?
  • Program letošního ročníku nabídne sumarizaci těch nejlepších retailových projektů za poslední dekádu u nás.
  • Představí konkrétní, úspěšné a inspirativní příklady a koncepce v prodejních místech, které se podařilo zrealizovat a které na trhu již fungují.
  • Nesnažme se za každou cenu jít bezhlavě dopředu. Pojďme se ohlédnout zpět. Je dobré se zastavit, abychom mohli být efektivnější.
  • Současně, RETAIL už není jen distribuční kanál. Konkurujeme ATL a ostatním komunikačním kanálům. Pomáháme budovat značky.

Ohlédnutí za POPAI DAY 2018

Skvělou atmosféru celé akce si můžete připomenout v následujícím videu

Program akce

8,45  –  9,45   | Registrace účastníků

9,50   – 10,00 | Úvodní slovo

10,00 – 12,30 | Dopolední část konference

12,30 – 14,00 | Polední pauza, oběd

14,00 – 15,30 | První odpolední část konference

15,30 – 16,00 | Pauza, občerstvení

16,00 – 17,30 | Druhá odpolední část konference

17,30 – 18,45 | Welcome drink, networking, příchod účastníků galavečera

19,00 – 24,00 | Gala večer POPAI DAY 2018

Moderují

Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR, ACNielsen Czech Republic

Petr Šimek, Managing Director, WELLEN

První tematický blok: Co se povedlo?

  • Retail již není chápán pouze jako distribuční místo a jeho rolí je stále více budování vztahu se značkou a s jejími hodnotami.
  • Retailové strategie spojené s pozitivním nákupním zážitkem jsou výsledkem úspěšné spolupráce zadavatelů a maloobchodníků.
  • Omnichannel marketing postupně zavádějí i menší značky a retaileři.
  • V rámci nových koncepcí se daří personalizovaná komunikace se zákazníky, práce s daty i s cílenějším targetingem.
  • Nové nástroje a technologie pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu v praxi našeho trhu.
  • Význam lidského faktoru v prodejních místech roste, díky novému přístupu se zaměstnanec stává partnerem značky.

Časový harmonogram

10:00 – 10:30    Overview of successful Retail trends over the last 10 years

Regan Leggett - Executive Director - Thought Leadership and Foresight at Nielsen  

(Přednáška proběhne v angličtině)
 

10:30 – 11:00    Jak může vypadat značka na prodejní ploše

Lenka Jakešová, Manager Instore and Local Communication, Ahold Czech Republic, a.s.


11:00 – 11:30    Omnichannel je „MUST“

Jan Penkala, Business Development a Konzultant, ACOMWARE s.r.o.
Petr Rohan, Ecommerce manager, SCONTO Nábytek, s.r.o.


11:30 – 12:00    Jsme lidi, nejsme stroje

Helena Hášová, Personalistka, MANUFAKTURA


12:00 – 12:30    Buduje značku v RETAILu

Petr Borkovec, Co-founder, CEO, Sklizeno


12:30 – 14:00    Polední pauza, oběd


14:00 – 14:30    Jak správně cílit na zákazníka

Michal Štádler, CEO, datasapiens s.r.o


14:30 – 15:00    Jak vyhodnocujeme RETAIL

Pavel Kozler, Executive Director, KNOWINSTORE s.r.o.

Igor Pavelek, VP Strategic Alliances, Pygmalios


15:00 – 15:30    Jak využít komunity v RETAILu?

Barbora Kloudová, Brand Manager adidas Originals & Women, adidas

15:30 – 16:00  Pauza, občerstvení


Druhý tematický blok: Na čem ještě potřebujeme pracovat?

  • Umíme efektivně pracovat s novými fenomény a informacemi o trendech v retailu?
  • Jak lépe komunikovat prostřednictvím digitálních inovací a jejich efektivnímu obsahu v in-store?
  • Dokážeme využít trendy v in-store designu pro naše úspěšné koncepce v retailu?
  • Známe skutečně nové zákazníky?

Časový harmonogram

16:00 – 16:30    Kde jsou aktuálně nové technologie a jak je využít

James Swain, Director, Catalyst Marketing Services

(Přednáška proběhne v angličtině)


16:30 – 17:00    Známe naše nové zákazníky (Y,X)?

Pavel Jechort, CEO, PFP s.r.o.


17:00 – 17:30    Design a jeho role na prodejní ploše

Stephen Haggarty, Board Creative Director, Clear - M&C Saatchi

(Přednáška proběhne v angličtině) 


17:30     Závěr konference


17:45 – 18:45    Welcome drink, networking, příchod účastníků galavečera


19:00 – 24:00   
Galavečer

Program galavečera a podmínky účasti na galavečeru najdete na hlavní stránce informací POPAI DAY.

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙