Termín: 21. 11. 2019
Kongresové centrum TOP Hotel Praha, Blažimská 1781/4, 149 00 Praha 4 – Chodov
Asociace POPAI CE pořádá již 11. ročník konference s mezinárodní účastí o zásadních trendech, perspektivách a výzvách oboru marketingové komunikace v retailu.
Konference je součástí POPAI DAY 2019 - prestižní odborné akce v oblasti in-store komunikace. Celodenní program nabídne kromě mezinárodní konference také expozice významných oborových soutěží Hvězda 3D reklamy, POPAI AWARDS a POPAI STUDENT AWARD. Novinkou bude speciální výstavní zóna SHOPPER LAB, která bude exkluzivně určena pro prezentaci moderních technologií a inovativních systémů, které slouží k měření a analýze chování zákazníků v retailu. Program vyvrcholí slavnostním galavečerem.
8:45 – 9:45 | Registrace účastníků
9:50 – 10:00 | Úvodní slovo
10:00 – 12:00 | Dopolední část konferenčního programu
12:00 – 13:15 | Polední pauza, oběd
13:15 – 14:50 | Odpolední přednáškový blok
14:50 – 15:30 | Pauza, občerstvení
15:30 – 16:30 | Workshopy
18:00 – 19:00 | Welcome drink, networking, příchod účastníků galavečera
19:00 – 24:00 | Galavečer POPAI DAY 2019
Konferenci moderují
Petr Šimek, prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN
Daniel Jesenský, viceprezident POPAI CE, Managing Partner DAGO
Proč je třeba jít ještě hlouběji do srdcí a hlav zákazníků, co ovlivní marketing, nakupování a spotřebu budoucnosti, na co se připravit a jak? Na tyto otázky odpoví přední český prognostik také s pomocí zprávy 16-ti zpravodajských služeb konsolidované americkou CIA.
Přednáší: Doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc., prognostik a systémový analytik, ředitel Prognostického institutu Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů", který přednáší prognostiku na ČVUT i KU
Potenciál neuromarketingu a jeho přidaná hodnota v in-store. Role emocí a zvyků jako základních fundamentů při utváření nákupního chování zákazníků. Co se děje v naší hlavě při nakupování online, nebo v kamenné prodejně?
Přednáší: Dr. Ana Iorga, CEO & Chief Neuroscientist, Buyer Brain, United Kingdom
(Přednáška proběhne v angličtině)
Co jsou neuro-algoritmy v POP a mediální komunikaci. Jak jich využít v category managementu a jak s jejich pomocí zvýšit výkonnost značek a vytvářet vlivné komunikační obsahy v místě prodeje? To nám s pomocí řady konkrétních příkladů a případových studií představí výrazná osobnost neuro vědy a letošní key-note speaker naší konference Jan Flick.
Přednáší: Jan Flick, Shopper Science, FERRERO Germany
(Přednáška proběhne v angličtině.)
Často se ztrácíme v hloubce problému a postrádáme schopnost uvažovat v širších souvislostech. Prof. Aleš Stuchlík se aplikované neurobiologii věnuje přes dvacet let, strávil tisíce hodin v laboratoři, napsal desítky studií a vychoval řadu studentů. Kromě zlepšování života člověka v medicínské praxi se věnuje přímému a uchopitelnému využití těchto poznatků v neurokoučinku a tím obě tyto disciplíny aplikuje v unikátním propojení na osobní a profesionální rozvoj. Prezentace názorně představí základy neurokoučinku, klasické i nedávné poznatky neurovědy a příklady jejich využití pro lepší život každého z nás.
Přednáší: prof. RNDr. Aleš Stuchlík, PhD., DSc., Akademie věd České republiky a Koučink Centrum s.r.o.
Křest nové knihy PROGNOSTIKA od Doc. RNDr. Bohumíra Štědroně, CSc.,
prognostika a systémového analytika za účasti emeritního ministra
průmyslu ing.Jana Mládka,CSc.
Jak písmo působí na vnímání textu, který máme před sebou? Vnímají Češi dětinský Comic Sans opravdu jako písmo vhodné jen pro klauny a zvyšuje patkový Times důvěryhodnost psaného textu? Typografický průzkum digitální agentury BlueGhost, se zaměřil na asociace a stereotypy spojované s nejčastěji používanými písmy a způsoby, jakými volba písma ovlivňuje vnímání (nejen) marketingové komunikace (nejen) v místě prodeje.
Přednáší: Lukáš Pilka, kreativní ředitel, BlueGhost
Každý z nás se v práci i životě setkává s jednáním o ceně. Profesionální vyjednavač Vás seznámí se základními principy a praktickými technikami cenového vyjednávání a zároveň představí ty nejlepší triky pro přesvědčivou komunikaci a zobrazování ceny.
Přednáší: Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač, autor knihy Psychologie ovlivňování
Jak ovlivňuje světlo a tma naše životy? Jaké role jsou v procesu našeho vnímání schopny sehrávat moderní světelné zdroje a jak mohou ovlivnit naši náladu, chování i fyzický a kognitivní výkon? Jaký je potenciál světla v budování loajality zákazníků a prodejního personálu. Jak s pomocí speciální světelné techniky zvýšit atraktivnost vystaveného zboží a podpořit jeho prodej. Na tyto a další otázky odpoví prezentace spojující to nejlepší z vědy o světle s praktickými ukázkami z retailových aplikací.
Přednáší: Hynek Medřický, mezinárodně uznávaný expert v oblasti chronobiologie a světelné techniky, Artemide & Luxvitaest s.r.o.
Budou probíhat současně, jde o speciální část programu s oddělenou registrací.
Průlomové vyjednávání
Zažijete na vlastní kůži vyjednávání, které společně s lektorem rozeberete. Uvědomíte si, že někdy o úspěchu či neúspěchu při vyjednávání může u jednacího stolu rozhodnout zlomek sekundy a zdánlivé maličkosti. Pochopíte důležitost přípravy a naučíte se o vyjednávání přemýšlet více strategicky, jako byste hráli šachovou partii a vymýšleli správné tahy a protitahy. A uvidíte, jak to dělají (a naopak nedělají) Ti nejlepší světoví vyjednavači.
Lektor: Vít Prokůpek, profesionální vyjednavač, autor knihy Psychologie ovlivňování
Shopper neuro-science 101 v akci
Interaktivní praktický průvodce po moderních nástrojích aplikované neurovědy v oblasti retail marketingu a aplikace konkrétních poznatků při optimalizaci komunikačních médií v prodejnách. Na případových studiích si ukážeme, proč, co a jak se dá řešit s pomocí neuro-výzkumu, a také doporučíme, jak zvýšit účinnost a dopad konkrétních aplikací na základě neuro-shopper insightů.
Lektorka: Dr. Ana Iorga, CEO & Chief Neuroscientist, Buyer Brain, United Kingdom
(Workshop proběhne v angličtině)
Prosíme přihlášené účastníky workshopu, aby v případě zájmu o analýzu vlastní POP aplikace během workshopu kontaktovali moderátora workshopu Daniela Jesenského [email protected], a to nejpozději do 8.11. 2019.
Jak se dostat do hlavy retailera
Jak mluvit s nadnárodními řetězci. Z pohledu značky, ale i agentury. Pochopení vnitřní struktury, pozice a nastavení. Motivace a potřeby retailerů, principy a taktiky obchodních vyjednávání. Co Vás zajímá ohledně vztahů mezi MO a dodavateli? Na co byste se rádi zeptali top managera top retailera? Umožníme Vám klást dotazy předem.
Lektor: Radim Pařík, Member of the Advisory board, PR PA RT NE RS Advisory Group s.r.o.
18:00 - 19:00 l Welcome drink, networking, příchod účastníků galavečera
19:00 - 20:30 l Slavnostní vyhlášení výsledků soutěží Hvězda 3D reklamy 2019, POPAI AWARDS 2019 a POPAI STUDENT AWARD 2019
20:30 - 24:00 l Raut, degustace vín, hudba, networking, vyhlášení Ceny publika POPAI AWARDS