Asociace POPAI CENTRAL EUROPE pořádá již 12. ročník konference POPAI FÓRUM o zásadních trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu.
Co přinášíme letos?
Teorie PHD definuje ideální retail jako kombinaci 3 světů: fyzického (P - physical), lidského (H - human) a technologického (D - digital). Pouze kombinace těchto přístupů přináší vše, co zákazníci očekávají. Jaká jsou reálná svědectví a nové příklady z retailového trhu, které potvrzují rovnocenný význam fyzického prostředí, lidského faktoru a vyspělých technologií?
Protože si uvědomujeme, jak velký a nepostradatelný kapitál v retailu
představují právě ženy, ať už jako spotřebitelky, managerky nebo
specialistky mnoha oborů, které s retailem souvisí, bude konference
zcela v jejich rukách. Letošní POPAI FÓRUM moderují a své myšlenky i projekty prezentují pouze ženy.
Téma PHD očima žen z oboru dostalo vzhledem k současným turbulentním změnám ještě mnohem hlubší význam. Požádali jsme proto vybrané osobnosti o prezentace k jednomu ze 6 bodů, které globální organizace Shop! zveřejnila jako klíč k řešení v retailu: Convenience, Infrastructure, Cleanliness, Visual Communication, Operational Flow, Technology.
Programem konference vás provedou Andrea Vozníková, Research Director, InsightLab a Linda Petrová, Creative Strategist, WELLEN.
Female and technology in the modern world.
Maria Lehnard, Integrated Marketing Lead, Microsoft CEE CMO Area
Co se děje v hlavách spotřebitelů? Komunikace nejen v době krize, psychologie spotřebitele.
Jitka Vysekalová, čestná prezidentka České marketingové
společnosti, expert v oblasti psychologického výzkumu trhu, psychologie
spotřebitele, reklamy.
Jak různé generace vnímají zážitek a nakupování ve fyzickém a digitálním světě?
Petra Průšová, CEO for CEE, Kantar Insight
Jak nastavit nejen pohodlí, ale i bezpečnost během návštěvy prodejny a zachovat zážitek se značkou. Jakou roli hraje personál?
Olga Stanley, Communications Manager, ROSSMANN Czech Republic
Pohled na budoucnost technologií v retailu s propojením na omnichannel včetně příkladů z našeho a zahraničního trhu.
Nicole Lypinska, Creative Director, Cheil Czech and Slovak
Jasná a čistá cesta zákazníka pobočkou.
Monika Hrubá, Customer Experience Area Lead, Česká spořitelna, a.s.
Jak udělat z technologií spojence.
Lada Kohoutková, Activation Team Leader CZ,Plzeňský Prazdroj a.s.