POPAI forum 2020

HODINA PRAVDY - 26. 11. 2020, od 13.00 do 16.30 hod

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE pořádá již 12. ročník konference POPAI FÓRUM o zásadních trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu.

Co přinášíme letos?

Teorie PHD definuje ideální retail jako kombinaci 3 světů: fyzického (P - physical), lidského (H - human) a technologického (D - digital). Pouze kombinace těchto přístupů přináší vše, co  zákazníci očekávají. Jaká jsou reálná svědectví a nové příklady z retailového trhu, které potvrzují rovnocenný význam fyzického prostředí, lidského faktoru a vyspělých technologií?

Protože si uvědomujeme, jak velký a nepostradatelný kapitál v retailu představují právě ženy, ať už jako spotřebitelky, managerky nebo specialistky mnoha oborů, které s retailem souvisí, bude konference zcela v jejich rukách.   Letošní POPAI FÓRUM moderují a své myšlenky i projekty prezentují pouze ženy.

Téma PHD očima žen z oboru dostalo vzhledem k současným turbulentním změnám ještě mnohem hlubší význam. Požádali jsme proto vybrané osobnosti o prezentace k jednomu ze 6 bodů, které globální organizace Shop! zveřejnila jako klíč k řešení v retailu:  Convenience,  Infrastructure,  Cleanliness,  Visual Communication,  Operational Flow, Technology.

 Programem konference vás provedou Andrea Vozníková, Research Director, InsightLab a Linda Petrová, Creative Strategist, WELLEN. 

Technology

Female and technology  in the modern world.
Maria Lehnard, Integrated Marketing Lead, Microsoft CEE CMO Area

Communication

Co se děje v hlavách spotřebitelů? Komunikace nejen v době krize, psychologie spotřebitele.
Jitka Vysekalová, čestná prezidentka České marketingové společnosti, expert v oblasti psychologického výzkumu trhu, psychologie spotřebitele, reklamy.

Convenience

Jak různé generace vnímají zážitek a nakupování ve fyzickém a digitálním světě?
Petra Průšová, CEO for CEE, Kantar Insight

Operational Flow

Jak nastavit nejen pohodlí, ale i bezpečnost během návštěvy prodejny a zachovat zážitek se značkou. Jakou roli hraje personál?
Olga Stanley, Communications Manager, ROSSMANN Czech Republic

Technology in retail

Pohled na budoucnost technologií v retailu s propojením na omnichannel včetně příkladů z našeho a zahraničního trhu.
Nicole Lypinska, Creative Director, Cheil Czech and Slovak

Cleanliness

Jasná a čistá cesta zákazníka pobočkou.
Monika Hrubá, Customer Experience Area Lead, Česká spořitelna, a.s.

Infrastructure & Technology

Jak udělat z technologií spojence.
Lada Kohoutková, Activation Team Leader CZ,Plzeňský Prazdroj a.s.

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙