od 09.00 do 17.00 hod, Českomoravská 2345/17, 190 00 Praha 9 – Libeň.
14. ročník konference o trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu Letos opět v omnichannel formě: vystoupení v prezenční formě a networking, ale také online prezentace, reportážní vstupy, interakce s účastníky
To jsou témata, kterým se budeme věnovat na letošní konferenci, kterou moderují
Vlasta Vlasáková, Customer Experience Specialist, Budějovický Budvar
Martin Hasilík, jednatel společnosti Authentica
8.30 - 9.30 Registrace
9.30 - 9.40 Úvodní slovo
9.40 - 10.50 První část dopoledního programu: Technologicky vyspělý retail
10.50 - 11.05 Pauza
11.05 - 12.10 Druhá část dopoledního programu: Technologicky vyspělý retail, Data v retailu
12.10 - 13.00 Pauza na oběd
13.05 - 14.50 První část odpoledního programu: Data v retailu, Nové koncepty prodejen
14.50 - 15.10 Pauza
15.10 - 16.50 Druhá část odpoledního programu: Trend udržitelnosti v retailu
16.50 - 17.00 Závěr konference
18.30 - 19.30 Networking, registrace účastníků společenského večera, welcome drink
19.30 - 23.30 Společenský večer POPAI DAY 2022 s vyhlášením výsledků oborových soutěží
Bezobslužná prodejna COOP - Jaké jsou nové zkušeností s prodejem a zákaznickou spokojeností?
Přednášejí:
Pavel Kozler, jednatel KNOWINSTORE s.r.o.
Lukáš Němčík, Head of marketing & Development, COOP
Jak efektivně řídit online a offline store v jednom?
Jaké nástroje a procesy značky využívají, aby se k nim zákazníci vraceli - online i offline.
Přednáší: Petr Žikovský, Head fo Sales Development v Retailu, ADASTRA
Trendy ze světa retailových technologií
Reportáž : Ariel Haroush, CEO, Outform, USA
Chytrá digitální řešení v retailu
Přednáší: Denis Hařovský, Professional B2B Pre/Post Sales, Czech and Slovak, Samsung Electronics
Vývoj obchodních center v číslech a pohled provozovatele
Přednáší: Jan Hübner, Founder a CEO, Shopingy
Jaká data dokážeme využívat z věrnostních karet
Přednáší: Vladimír Rejlek, Ředitel Marketingu & Inovace, EDENRED
Nový koncept online kurýrní služby na retailovém trhu
Reportáž: Jan Foret, General Manager pro Wolt česko
Diskuzní panel: Technologicky vyspělý retail, data v retailu
Účastníci diskuze:
Markéta Havlíčková, Activation Team Leader, Plzeňský Prazdroj
Petr Blabla, Head of Digital Retail & Adastra Lab, Adastra Czech Republic
Ondřej Bystroň, Head of retail design, CZECH PROMOTION
Funguje 60 let starý koncept i dnes?
Přednáší: Iveta Kutišová, Head of Communication operation, IKEA Group
Nový koncept unikátního showroomu buduje pozitivní zákaznickou zkušenost
Reportáž : Roman Kubálek, Obchodní ředitel VEKRA, Ondřej Bystroň, Head of Retail Design, CZECHPROMOTION
TRAFICON - Tabákové prodejny a jejich vývoj
Přednáší: Daniel Tomeš, Founder, DT Holding / Traficon
Vítejte v udržitelném světe kosmetiky / Reportáž : LUSH
Jak efektivně komunikovat o udržitelnosti se zákazníkem?
Přednáší: Alice Machová,
Partner, Central Cluster Leader for Financial Accounting Advisory
Services , Climate Change and Sustainability Services, EY Česká
republika
Clean Future
Přednáší: Lenka Křížová, Home Care Business Unit Leader CRSR, UNILEVER
Budoucnost vidíme cirkulárně
Přednáší: Michal Šlechta, Ředitel marketingu, Mattoni 1873
Budějovický Budvar sází na udržitelnost
Přednáší: Robert Chrt, Director Strategy&Business Development, Budějovický Budvar
Udržitelné in-store realizace / Reportáž: Nestlé Česko
Diskuzní panel: Trend udržitelnosti v retailovém prostředí
Účastníci diskuze:
Olga Stanley, Manažerka komunikace, ROSSMANN
Tomáš Myler, Vedoucí firemní komunikace, LIDL
Šárka Drábková, Sustainability Programe Manager, Orkla Foods Česko a Slovensko
Leoš Máslo, Project Manager POS & POP, THIMM pack’n’display
Změna programu vyhrazena