Konference POPAI FÓRUM

POPAI Forum

16. ročník konference o trendech a perspektivách oboru marketingové komunikace v retailu. Letos opět dynamický a hybridní: vystoupení osobností z retailového světa, případové studie, diskusní panely, reportážní vstupy, interakce a networking.

Konference POPAI FÓRUM

ZÁŽITKEM BUDUJEME VZTAH > ZVYŠUJEME ZISKY

Emoční pouto je základem silného vztahu. Zákazníci s emočním poutem přinášejí více peněz.

Co přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává? Jaké jsou faktory, které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více peněz?

Tyto otázky a mnoho dalších nás přimělo podívat se na zážitek sofistikovaněji a ponořit se tak do hlubin retailového zážitku.

Zážitky v retailu jako do detailu propracované téma představíme v několika tematických blocích:

  • propojení digitálního a fyzického retailu jako významná součást retailových zážitků,
  • personalizovaná zákaznická zkušenost jako klíčový trend,
  • komunity: sdílená interakce a zapojení zákazníků jsou příležitostí nejen pro značky,
  • appky: rozmach nákupních aplikací a jejich vliv na zákaznickou zkušenost na mnoha úrovních,
  • udržitelnost a zodpovědnost: udržitelné retailové koncepty rezonují s hodnotami zákazníků,
  • brand storytelling: příběhy značek budují emocionální propojení se zákazníkem.

Moderátoři

Michaela Bernátová, Trade Marketing Manager, Nestlé
Pavel Kozler, Executive Director ve společnosti, KNOWINSTORE s.r.o.
David Lesch, Executive Director, AV MEDIA a.s.

Časový harmonogram

8:00 - 9:00Registrace účastníků konference
9:00 - 9:15Zahájení konference, úvodní slovo
9:15 - 12:40Dopolední program konference
12:40 - 13:30Pauza na oběd
13:30 - 16:30Odpolední program konference
16:30 - 18:00Čas pro setkání, prohlídku soutěžních expozic, ochutnávky
18:00 - 19:00Networking, registrace účastníků společenského večera, welcome drink
19:00 - 23:00Společenský večer POPAI DAY 2024 s vyhlášením výsledků oborových soutěží POPAI AWARDS 2024 a Hvězda 3D reklamy 2024

Program konference

8.00 - 9.00 Registrace účastníků

9.00 - 12.40 Dopolední část programu

Úvodní prezentace - základní tematická linka

Excelentní CX: Kdo ji má? A jak ji mít taky?

Přednáší:
Lucie Osobová, Account Director Customer Experience, Ipsos
Jan Černý, Customer Experience Leader, Decathlon

Blok: Značka / Brand Storytelling

Cultivating Trust, Faith, and Loyalty

The long-term value of creating engaging physical retail experiences.
Přednáší:
Ian Johnston, Founder, Quinine, retail experience agency, UK

Storytelling Hellmann´s - emoční pouto se zákazníkem ​

Reportáž:
Jan Diehel - Customer Strategy & Planning Leader Nutrition, Unilever

Coffee break

Pepsi & GenZ: Jak strategie propojení zážitků s influencery posiluje vztah se značkou.

Přednášejí​:
Michal Bubeníček, CEO & Partner, Etnetera Motion
Michal Šlechta, Marketing Director CZ/SK,  Mattoni 1873

Blok: Omnichannel/propojení kanálů/Appky

Jak nám data chytře pomohou v omnichannel retailu ke zlepšení zákaznické zkušenosti

Přednáší:
Jan Chalas, Partner, Data Friends

Zážitkový retail v době imerzivních technologií

Přednášejí:
David Mařák, Co-Founder & CTO,YORD
Tereza Pluhařová, WEB3 specialist, Škoda Auto

Connected Commerce

Umožní nám AI nástroje posun ke skutečně propojeným nákupním zážitkům, které zákazníci opravdu ocení?
Přednáší:
Zuzana Moudrá, Strategist, Cheil Czech and Slovakia

Vyhlášení výsledků soutěže POPAI STUDENT AWARD 2024


12.40 - 13.30 Obědová pauza

13.30 - 16.30 Odpolední část programu

Blok: Personalizovaná zákaznická zkušenost

Trendy a očekávání ve spotřebitelském chování globálně a v České republice – 5 kmenů spotřebitelského chování

Přednáší:

Lukáš Krupka, Senior Manager, Business Consulting, Ernst&Young s.r.o.

Zážitkový program Visa Experience - zážitky na míru

Přednáší:
Jan Hruška, Senior Solution Product Manager, Visa, Product CEE

Blok: Komunity

Budování komunit

Přednáší:
Vladimír 518

Diskuzní panel: Práce s komunitami

Moderuje:
Vladimír 518
Účastníci diskuze:
Filip Černý, CMO, Kytary.cz
Jan Vondráček, Producent ve společnosti WONDER PRAGUE (dříve National Culture Manager Red Bull CZ/SK)

Coffee break

Diskuzní panel: Influenceři v retailu

Moderuje:
Dominika Rejzlová, Influencer Team Leader, Fragile agency
Účastníci diskuze:
Lukáš Veinlich, Senior Sales Development Specialist, T-Mobile
Štěpán Zub, CMO, Mixit
Viktorie Havláková, Marketing manager, Royal Jerky

Blok: Udržitelnost a společenská zodpovědnost

Giving Friday

Reportáž:
Lucie Fürstová, Manažer komunikace/Marketing & Nákup, dm drogerie markt

Na závěr

Workshop: Wellbeing - zážitky pro firmy i zaměstnance, Edenred

Prezentuje:
Mikuláš Kvapil, Head of Marketing Communication ve společnosti Edenred Česká republika

a další…

Program průběžně doplňujeme.



Změna programu vyhrazena

Archiv konference 

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙