Co přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává? Jaké jsou faktory, které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více peněz?
Tyto otázky a mnoho dalších nás přimělo podívat se na zážitek sofistikovaněji a ponořit se tak do hlubin retailového zážitku.
Zážitky v retailu jako do detailu propracované téma představíme v několika tematických blocích:
Přednáší:
Lucie Osobová, Account Director Customer Experience, Ipsos
Jan Černý, Customer Experience Leader, Decathlon
The long-term value of creating engaging physical retail experiences.
Přednáší:
Ian Johnston, Founder,
Quinine, retail experience agency, UK
Reportáž:
Jan Diehel - Customer Strategy & Planning Leader Nutrition, Unilever
Přednášejí:
Michal Bubeníček, CEO & Partner, Etnetera Motion
Michal Šlechta, Marketing Director CZ/SK, Mattoni 1873
Přednáší:
Jan Chalas, Partner, Data Friends
Přednášejí:
David Mařák, Co-Founder & CTO,YORD
Tereza Pluhařová, WEB3 specialist, Škoda Auto
Umožní nám AI nástroje posun ke
skutečně propojeným nákupním zážitkům, které zákazníci opravdu ocení?
Přednáší:
Zuzana Moudrá, Strategist, Cheil Czech and Slovakia
Lukáš Krupka, Senior Manager, Business Consulting, Ernst&Young s.r.o.
Přednáší:
Jan Hruška, Senior Solution Product Manager, Visa, Product CEE
Přednáší:
Vladimír 518
Moderuje:
Vladimír 518
Účastníci diskuze:
Filip Černý, CMO,
Kytary.cz
Jan Vondráček, Producent ve
společnosti WONDER PRAGUE (dříve National Culture Manager Red Bull CZ/SK)
Moderuje:
Dominika Rejzlová,
Influencer Team Leader, Fragile agency
Účastníci diskuze:
Lukáš Veinlich, Senior
Sales Development Specialist, T-Mobile
Štěpán Zub, CMO, Mixit
Viktorie Havláková,
Marketing manager, Royal Jerky
Reportáž:
Lucie Fürstová, Manažer komunikace/Marketing & Nákup, dm drogerie markt
Prezentuje:
Mikuláš Kvapil, Head of Marketing Communication ve společnosti Edenred Česká republika
a další…
Program průběžně doplňujeme.
Změna programu vyhrazena