Co přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává? Jaké jsou faktory, které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více peněz?
Tyto otázky a mnoho dalších nás přimělo podívat se na zážitek sofistikovaněji a ponořit se tak do hlubin retailového zážitku.
Zážitky v retailu jako do detailu propracované téma představíme v několika tematických blocích:
Proč se firmám vyplatí investovat do zákaznického
zážitku a budování emočního pouta se zákazníky. Co je potřeba pro skvělou
zákaznickou zkušenost a co odlišuje nejlepší české značky od těch průměrných.
Zjistíte z Ipsos studie „CX24: Mastering CX in 2024“ a také přímo od jedné
z vítězných značek. Decathlon se podělí o svou cestu za tím stát se
nejoblíbenější sportovní značkou: „Může být Decathlon i zákazník spokojený, i
když si zákazník tentokrát nic nekoupí? A může být spokojený zákazník bez
spokojeného zaměstnance?“ Inspirujte se a excelujte i Vy.
Ian Johnston, zakladatel a kreativní ředitel agentury Quinine z Velké Británie.
Ian
spojil svou vášeň pro design a retail a vytvořil přední světovou
poradenskou společnost, která se specializuje na problematiku zážitků a
zákaznických zkušeností v retailu a pomáhá značkám vytvářet unikátní
společenské, kulturní a komerční zážitky, které obohacují každodenní
životy jejich zákazníků. Ian využívá průkopnickou metodologii výzkumu
designu k odhalování dosud pro značky neznámých poznatků a zaměřuje se
na zvýšení úspěšnosti a finanční výkonnosti díky vysoce působivým
zážitkům se značkou, které značku odlišují a vytvářejí dlouhodobou
hodnotu pro zákazníky. Ian se ve své přednášce bude věnovat tomu, jak
značky mohou využít fyzický retail k budování trvalé důvěry a loajality,
což jsou prvky, které jsou zásadní pro vytváření dlouhodobé hodnoty.
Ukáže, jak investice do retailového prostředí nejsou jen o vylepšení
zážitku z nakupování, jde o zajištění místa v srdcích a myslích
zákazníků a zajištění dlouhodobé hodnoty ve stále se měnícím světě. (Prezentace v angličtině)
Objevte nezkreslený pohled na nově rekonstruovaný Máj z hlediska
vytvoření vztahu se značkou prostřednictvím unikátních nekonečných
množství zážitků, vzrušující cesty časem zpátky do historie, unikátního
zábavného parku pro všechny generace. Nenechte si ujít jedinečnou
panoramatickou terasu s nejkrásnějšími výhledy na Prahu se špičkovou
gastronomií. ZAŽIJTE S NÁMI PŘÍBĚH ZNAČKY MÁJ – HOUSE OF FUN.
Zaměříme se na růst hodnoty kategorie skrz budování penetrace efektivní
komunikací v místě prodeje. Dlohodobě se nám nedařilo využít potenciál
nejdelší potravinářské sezóny (grilovací sezóna, která trvá od dubna do
září). Nebyli jsme schopni najít klíč jak penetrovat nové shoppery a
udělat z grilovací sezóny opravdový peak v prodejích, který by znamenal
triple win - výhru pro nás jako výrobce, ale také pro retailery a pro
konečného spotřebitele. To se ale změnilo....
Jak Pepsi využila inovativní kampaň Pepsi Space k oslovení mladé generace? Podívejte se, jak vytvořila prostor pro rozvoj talentů a předání know-how díky spolupráci s výraznými mentory. Kampaň spojila značku s kreativní tvorbou, která rezonuje v jejich světě. Inspirujte se strategií, která propojuje mladé talenty, vizibilitu a autentičnost s cílem posilovat vztah ke značce. Pepsi.Space - Hype pro tvůj talent.
Přednáška se zaměří na to, jakou data z maloobchodu hrají roli v
personalizaci zákaznické zkušenosti. Jak jejich využití maximalizovat a
propojit je z digitálního světa do fyzických marketingových kanálů.
Odpovíme si na otázku, jak aplikace přispívají ke zlepšení zákaznické
zkušenosti. Otevřeme výzvy spojené se sběrem a správným využitím dat na
konkrétních příkladech z praxe.
Technologický pokrok na poli Immersivních technologií a AI otevírá dveře
k novým možnostem a inovacím v retailu. V této přednášce představíme
momentální trendy a příklady správného užití těchto technologii a také
vize do let budoucích.
AI nás posunuje k nové úrovni propojených nákupních zážitků. AI pro
spotřebitele není jen ChatGPT nebo generování hezkých obrázků. Jak v
roce 2024 AI ovlivňuje každodenní život spotřebitelů? Jak rychle
adaptují AI prvky Češi a zbytek Evropy, jak se akceptace AI liší mezi
generacemi, jak AI mění svět nakupování? (data z výzkumů). Jak se tomu
všemu nejenom přizpůsobit?
Trendy ve spotřebitelském chování globálně, ale i České republice – „5 kmenů spotřebitelského chování“.
Jak vypadá současné spotřebitelské chování v České republice? Hlavní trendy a očekávání.
Komparace trendů spotřebitelského chování u nás versus Evropa a další státy světa.
Program Visa Experience je jedinečná iniciativa
navržená tak, aby prémiovým klientům nabídla exkluzivní přístup k různým
inspirativním zážitkům a speciálním nabídkám. Program, který byl spuštěn v
srpnu 2023, se rychle rozšířil a nyní zahrnuje 50 zážitků a 14 partnerů. Od VIP
vstupenek na významné akce, jako je EURO 2024 a Mistrovství světa v hokeji, až
po personalizované zdravotní prohlídky a rezervované divadelní představení,
program cílí na nejbohatší segment. S téměř 1 000 objednávkami a více než 300
vstupenkami zprostředkovanými na kulturní a sportovní akce je program Visa
Experience důkazem závazku společnosti Visa poskytovat svým klientům
bezkonkurenční hodnotu.
Vladimir 518 je jeden z nejdéle působících rapperů na české hip hopové
scéně, člen skupiny PSH, zakladatel labelu a nakladatelství BiggBoss. Je
znám i jako výrazná osobnost graffiti scény, dále jako ilustrátor,
komiksový výtvarník či autor scénografií. Uspořádal velké množství
uměleckých výstav a je stále aktivní v kultuře i architektuře. Byl s
Davidem Černým u vzniku MeetFactory. V letech 2014 a 2015 pracoval na
převedení knihy Kmeny do šestnáctidílné dokumentární série pro Českou
televizi. V roce 2016 pak vyšel třetí díl publikace Kmeny, a to Kmeny
90, mapující subkultury v 90. letech 20. století.
Moderuje:
Vladimír 518
Panelová diskuze bude na téma
influencer marketingu a jeho využití v kampaních jednotlivých značek. Budu se
zajímat o to, kdy poprvé influencer marketing značky využily a jak se dle nich
během let proměnil? Budeme se bavit o jejich nejlepší kampani, kterou skrze
influencer marketing měli a proč jim přijde tento druh marketingu jako skvělý
nástroj? Jestli využívají spíše brand awareness nebo performance influ
marketing, případně mix a proč?
Moderuje:
Dominika Rejzlová,
Influencer Team Leader, Fragile agency
Společnost circu.eu se zabývá udržitelností materiálů a konstrukcí prvků, které jsou běžně k vidění na prodejní ploše nebo v zázemí maloobchodu. Zakládajícím členům již dlouhodobě nebylo jedno, jak se s materiály zachází, jak jsou konstruovány a to, že se z nich většinou stane, bez přihlédnutí k recyklaci nebo možnému dalšímu využití, odpad. Pryč od té lineární, jednorázové cesty směrem k vícenásobnému využití v podobě cirkulární ekonomiky! Vznikají tak ukázkové projekty doslova pro radost, kdy transformují produkty, které již dosloužili na produkty nově použitelné s daleko větším přesahem využití, než byly ty původní. Přetváří tak například POS stojany na stojany na kola či lavičky a plastové posunovače na nábytek pro kočky. Vše má jedno společné: nevytváří odpad v retailu, zato vytváří radost!
Společnost Edenred je předním poskytovatelem zaměstnaneckých
benefitů v oblasti stravování a volnočasu. Právě tyto dvě oblasti jsou
základními kameny zaměstnaneckého wellbeingu. Proto Edenred přišel na trh
s program Edenred Wellbeing, který vám nejen představíme, ale navíc si na
vlastní kůži vyzkoušíte ukázku z Edenred Wellbeing workshopu a odnesete si
akční plán šitý na míru přímo vám.
Změna programu vyhrazena