Spolu chytřejší pro budoucnost retailu aneb proč nás AI nenahradí. 15. ročník konference o trendech a perspektivách oboru marketingové
komunikace v retailu. Letos opět hybridní: osobní vystoupení
přednášejících, diskusní panely, reportážní vstupy, interakce a
networking.
Zásadními tématy jsou digitalizace, strategie pro obchod, využití dat, inovací, trendů. Co bude hýbat světem retailu? Víme, že AI je moderní, ale je to jen partner vašich zkušeností, kreativity a invencí. To vy posouváte obor. Jak se na změny připravit? Moderní technologie vyžadují nejen vzdělávání, ale také zapojení oborů jako HR a právní aspekty. Kde vzít lidi pro nové výzvy a jak naplnit literu zákona?
Zásadními tématy jsou digitalizace, strategie pro obchod, využití dat, inovací, trendů. Co bude hýbat světem retailu?
Víme, že AI je moderní, ale je to jen partner vašich zkušeností, kreativity a invencí. To vy posouváte obor. Jak se na změny připravit? Moderní technologie vyžadují nejen vzdělávání, ale také zapojení oborů jako HR a právní aspekty. Kde vzít lidi pro nové výzvy a jak naplnit literu zákona?