Magenta Experience Center
ARKÁDY PANKRÁC, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4-Nusle
Vybrané problémy, kterými se v současné praxi zabývají dodavatelé POP i agentury. Konkrétní rady a doporučení.
Jak řešit zákonné záruky v rámci dodávek mezi firmami v retailu?
Trend eko a recyklovaných materiálů v retailu
Propojení zadavatelů, retailerů a dodavatelů POP v diskuzním panelu nad tématy, která se týkají efektivních vystavení a kampaní v in-store.
Moderuje: Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel Authentica s.r.o.
V programu semináře vystoupí
Jana Horáčková, Partner, Advokátní kancelář Horáček a partneři
Kateřina Procházková, Sales Manager CZ, 3A Composites Display Europe
Olga Stanley, manažerka komunikace, ROSSMANN
Lenka Křížová, Home Care Business Unit Leader CRSR, UNILEVER
Richard Krejčí, General Manager ACB Henkel CZ/SK
Palo Lezo, technický ředitel, Paketo group s.r.o. - partner rakouské firmy Mosburger GmbH
Časový harmonogram semináře
12.30 – 13.00 Registrace účastníků semináře, občerstvení
13.00 – 14.00 První část semináře
14.00 – 14.30 Pauza na kávu a občerstvení
14.30 – 16.00 Druhá část semináře
Partnerem semináře je Coca Cola HBC. Mediálním partnerem akce je časopis Zboží &Prodej.
Změna programu vyhrazena.
Členové
POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
- 2 zástupci z každé
členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
- dalším zástupcům
POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč.
Prosíme
o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500
vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN
CZ6855000000003933950001
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura.
Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.
Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu
sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve.
Účastnický poplatek
uhraďte do data konání semináře.