Seminář pro management a seniory v marketingu
Pořadatel: POPAI
Odborný garant obsahu: AKA
Máme
pro vás zcela unikátní workshop -
první,
který je na míru vytvořen ve spolupráci s AKA (Asociací komunikačních agentur).
Je určen speciálně seniorním brand
a trade marketingu tým managerům ze společností značkových výrobců, řetězců
a korporací.
Tématem
bude klíčová část zadávání: komplexní brief. Jeho kvalitní nastavení šetří
čas i peníze, vede k očekávaným výsledkům a pomáhá značkám udržet kontinuitu
sdělení ve všech kanálech. Od ATL přes online a BTL až po retail.
Důraz je kladen na teorii a aktivní testování
získaných poznatků, včetně diskuse s přednášejícími. Připravte se na
práci v malých skupinkách, interakce a sdílení.
Programem provedou špičky oboru napříč agenturami,
odborníci ověnčení mnoha oceněními.
Kdo
v programu vystoupí?
- Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka AKA -
Úvod do problematiky briefu, férový
tendr a férový briefing.
- Iva
Welker, CEO, VML Czech Republic - Jak
stanovit měřitelné a realistické cíle briefu v rámci budgetu.
- Lucie
Vrzalová, Strategic Planner a Luboš Jahoda, Business Director, VCCP Prague - Jaké jsou tipy na kvalitní zpracování briefu
dle struktury.
- Matúš
Ficko, Strategy Director, TRIAD Advertising
- Jak využít AI nástroje pro tvorbu zadání.
- Roman
Číhalík, Creative Strategist, Taste - Jak inspirovat kreativní a smart myšlení při popisu zadání.
Program:
12:30 - 12:55 Registrace
13:00 - 13:05 Úvod do problematiky briefu, férový
tendr a férový briefing, Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka AKA
Následuje práce
ve skupinách
13:10 - 13:55 BLOK 1: Jak stanovit měřitelné a
realistické cíle briefu v rámci budgetu, Iva Welker, CEO, VML Czech Republic
Pauza 5 minut
14:00 - 14:45 BLOK 2: Struktura
briefu a praktické tipy, Lucie Vrzalová, Strategic Planner a Luboš Jahoda, Business Director, VCCP Prague
14:45 - 15:00 Pauza 15 minut, občerstvení
15:00 - 15:45 BLOK 3: Jak AI
pomáhá v procesu tvorby briefu, Matúš Ficko,Strategy Director, TRIAD Advertising
15:50 - 16:35 BLOK 4: Jak
inspirovat kreativní a smart myšlení při popisu zadání, Roman Číhalík, Creative Strategist, Taste
Závěrečné kolečko, zpětné
vazby účastníků
17:00 Konec akce
Počet účastníků je omezen na 30. Organizátor
si ponechává právo účastníka nezařadit při naplnění kapacity.
Podmínky účasti
Členové POPAI CE se mohou
semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
- 1 zástupce z každé členské společnosti má zajištěn vstup zdarma,
- dalším
zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický
poplatek pro nečleny POPAI CE činí 4.000 Kč + DPH, tj.
celkem 4.840 Kč.
Prosíme
o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500
vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN
CZ6855000000003933950001
Po
obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol
uveďte číslo faktury.
Počet účastníků je omezen na 30, proto prosíme o zaslání
přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.