Jaký brief, takový výstup

Seminář POPAI CE

Místo a datum konání akce

18.09.2025 12:30 - 17:00

VCCP Prague  
nám. 14. října 642/17, 
150 00 Praha 5-Smíchov

Prezentace      Mapa

Seminář pro management a seniory v marketingu
Pořadatel: POPAI
Odborný garant obsahu: AKA

Máme pro vás zcela unikátní workshop -
první, který je na míru vytvořen ve spolupráci s AKA (Asociací komunikačních agentur). Je určen speciálně seniorním brand a trade marketingu tým managerům ze společností značkových výrobců, řetězců a korporací.

Tématem bude klíčová část zadávání: komplexní brief. Jeho kvalitní nastavení šetří čas i peníze, vede k očekávaným výsledkům a pomáhá značkám udržet kontinuitu sdělení ve všech kanálech. Od ATL přes online a BTL až po retail.

Důraz je kladen na teorii a aktivní testování získaných poznatků, včetně diskuse s přednášejícími. Připravte se na práci v malých skupinkách, interakce a sdílení.

Programem provedou špičky oboru napříč agenturami, odborníci ověnčení mnoha oceněními.

Kdo v programu vystoupí?

  • Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka AKA - Úvod do problematiky briefu, férový tendr a férový briefing.
  • Iva Welker, CEO, VML Czech Republic  - Jak stanovit měřitelné a realistické cíle briefu v rámci budgetu.
  • Lucie Vrzalová, Strategic Planner a Luboš Jahoda, Business Director, VCCP Prague -  Jaké jsou tipy na kvalitní zpracování briefu dle struktury. 
  • Matúš Ficko, Strategy Director, TRIAD Advertising  - Jak využít AI  nástroje pro tvorbu zadání. 
  • Roman Číhalík, Creative Strategist, Taste -  Jak inspirovat kreativní a smart myšlení při popisu zadání.  

Program:
12:30 - 12:55 Registrace
13:00 - 13:05 Úvod do problematiky briefu, férový tendr a férový briefing, Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka AKA
Následuje práce ve skupinách 
13:10 - 13:55 BLOK 1: Jak stanovit měřitelné a realistické cíle briefu v rámci budgetuIva Welker, CEO, VML Czech Republic
Pauza 5 minut
14:00 - 14:45 BLOK 2: Struktura briefu a praktické tipy, Lucie Vrzalová, Strategic Planner a Luboš Jahoda, Business Director, VCCP Prague 
14:45 - 15:00 Pauza 15 minut, občerstvení 
15:00 - 15:45 BLOK 3: Jak AI pomáhá v procesu tvorby briefu, Matúš Ficko,Strategy Director, TRIAD Advertising
15:50 - 16:35 BLOK 4: Jak inspirovat kreativní a smart myšlení při popisu zadání, Roman Číhalík, Creative Strategist, Taste
Závěrečné kolečko, zpětné vazby účastníků
17:00 Konec akce

Počet účastníků je omezen na 30. Organizátor si ponechává právo účastníka nezařadit při naplnění kapacity.

Podmínky účasti

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 
1 zástupce z každé členské společnosti má zajištěn vstup zdarma, 
dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 4.000 Kč + DPH, tj. celkem 4.840 Kč.
Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN CZ6855000000003933950001
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.
Počet účastníků je omezen na 30, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.

Registrace na akci

Na tuto akci se již není možné přihlásit. V případě dotazů prosím kontaktujte kancelář POPAI CE.
E-mail: [email protected]
Mobil: 775 989 853
Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙