11.12.2024

Absolutním vítězem soutěže Hvězda 3D reklamy 2024 se stala Chytrá láhev T-mobile

Novinka POPAI CE

Chytrá láhev T – mobile HidrateSpark® TAP 680 ml Tritan™ od společnosti BRAND CONCEPT s.r.o. se stala oceňovaným dárkem zaměstnanců této telekomunikační společnosti, kteří dokáží všechny podobné vychytávky spojené s mobilními telefony náležitě využít. V chytré láhvi HidrateSpark se snoubí stylový design s maximální praktičností, a ne náhodou se stala absolutním vítězem soutěže.

Inovací roku se pro rok 2024 byl vyhlášen Carnilove Adventure box 5in1 pro kočičí šelmy, společnosti LOGIK, s.ro. V rámci udržitelného interaktivního boxu plného dobrodružství autoři pracovali rovnou s pěti variantami využití. Box tak obsahuje výběr produktů (dry + wet + snacks) pro ty nejvybíravější, interaktivní hru pro kočičí lovce, škrabadlo pro jejich drápky, exkluzivní spirálu na hraní, která zapojí celou rodinu a v neposlední řadě prolézací systém domečků, které kočky milují.

24. ročník soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty Hvězda 3D reklamy přinesl mnoho zajímavých novinek z oboru 3D reklamy. Celodenní program prestižní události POPAI DAY 2024 zakončený galavečerem pod taktovkou Simony Babčákové proběhl 28. 11. 2024 v kongresovém centru O2 Universum v Praze. V soutěži bylo letos přihlášených 105 exponátů, v 9 soutěžních kategoriích - například Využití 3D reklamy v rámci komunikačního mixu, Manažerský dárek, Reklamní gastronomie a další. Neopomenutelnou součástí soutěže je i oceňování studentských prací v kategorii Reklamní předmět 3. milénia, které každoročně přinesou mnoho nových neotřelých nápadů a nový úhel pohledu na obor 3D reklamy. Hlavním partnerem soutěže byla společnost YASHICA, společnost RD Present a mediálním partnerem byl časopis Marketing & Media.

Více informací o vítězích i soutěžních exponátech soutěže najdete na stránce soutěže.

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙