15.12.2024

BRAND CONCEPT znovu ABSOLUTNÍM VÍTĚZEM

Novinka člena POPAI CE

BRAND CONCEPT: Po třech letech jsme se stali znovu ABSOLUTNÍM VÍTĚZEM v soutěži Hvězda 3D reklamy.
Na galavečeru POPAI DAY 2024 jsme na vyhlášení výsledků HVĚZDA 3D REKLAMY získali 4 umístění v kategoriích a zároveň i ocenění ABSOLUTNÍ VÍTĚZ ročníku!

T-Mobile chytrá láhev HidrateSpark® TAP 680 ml Tritan™

Získala ocenění ABSOLUTNÍ VÍTĚZ ročníku a 1. místo v kategorii „Reklamní gastronomie“

Tato chytrá láhev byla určena jako odměna v soutěži CX HEROES pro zaměstnance společnosti T-Mobile. CX HEROES je soutěž pro zaměstnance, kde se oceňují zaměstnanci a projekty s nejlepším přístupem a dopadem na zákaznickou zkušenost. Technické řešení láhve mělo velké úspěch u oceněných zaměstnanců této telekomunikační společnosti , kteří dokáží všechny podobné vychytávky spojené s mobilními telefony náležitě ocenit. V chytré láhvi HidrateSpark se snoubí stylový design s maximální prakti čností . Materiály neobsahují BPA.
Dospělý člověk by měl denně vypít zhruba 2,5 l vody a to nemluvíme o nadměrné fyzické zátěži jako sport nebo venkovní práci při vysokých teplotách. Ale ruku na srdce, kdo z nás tolik vody vypije, když mu to neustále někdo nepřipomíná? A právě tuto službu udělá chytrá láhev HidrateSpark. Chytrá láhev na vodu sleduje příjem vody prostřednictvím aplikace HidrateSpark® a každou hodinu se rozsvítí , aby vám připomněla, že máte pít.
Vyrobeno z plastu Tritan™ odolného proti rozbití a zápachu, s víkem se šroubovacím uzávěrem. Výkonná technologie „Tap To Track“ aktualizuje příjem vody v aplikaci HidrateSpark® pouhým přiložením smartphonu k ští tku NFC na láhvi.
Barvy podsvícení je možné vybrat z X odstí nů a uživatel si tak láhev může uzpůsobit aktuální náladě. Láhev je poti štěná logem T-Mobile a logem CX Heroes.

Škoda deka 2v1

Získala 2. místo v kategorii „Reklamní textil“

Deka 2v1 je prakti cký dárek do auta na dlouhé cesty.
Deka je sbalená do pouzdra, které zároveň tvoří příjemný polštář. V tomto provedení může být deka stále uložená na zadním sedadle, kde slouží jako prakti cký cestovní polštářek. Při potřebě lze deku jednoduše vybalit a použít tak příjemně hebkou deku na zakrytí . Barevně je deka laděná do nových barev Škoda. Tělo deky a obalu je v tmavé barvě emerald green, lemování je v kontrastním odstí nu electric green.
Pro logo byl zvolen vetkaný fl ag label, který barevně koresponduje s celým výrobkem.
Zákazníci oceňují jednoduchý ale kvalitní a prakti cký výrobek.

Škoda sada dětský polštář 2v1 + cestovní deka

Získala 3. místo v kategorii „Reklamní textil“
a zároveň i 3. místo v kategorii „Aplikace loga na 3DR“

Polštář/opěrka za krk je poti štěn dětským hravým moti vem. Opěrka za krk má tvar podkovy a lze ji zároveň upravit do klasického polštářku. Z podkovy se tak během chvilky stane polštářek s moti vem autí čka Enyaq.
Polštář má hřejivou plyšovou stranu nebo stranu chladivou, elasti ckou. Polštář tvoří ucelenou sadu s dětskou dekou, která je rovněž poti štěná dětským moti vem.
Oba výrobky jsou ve světle zelené barvě mamba green a korespondují tak s dalšími výrobky z kolekce Škoda Kids. Na oba výrobky se podařilo přenést nejen hravý celoplošný dětský moti v, ale polštářek odkazuje přimo na autí čko Enyaq.

Velké poděkování patří našim klientům T-Mobile a Škoda Auto
za dlouholetou, pohodovou a úspěšnou spolupráci!

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙