Pro Dago to byl nezapomenutelný večer, kdy zlatá ocenění ve třech kategoriích završilo získání titulu absolutního vítěze soutěže za projekt Virtuálního zrcadla L’Oréal.
Právě ten se stal nejprve vítězem kategorie Drogerie, kosmetika. Cílem tohoto specifického POS média je přiblížit spotřebitelkám přímo v místě prodeje virtuální aplikaci Skin Genius. Ta poskytuje doporučení na základě personalizovaných informací o jejich pleti – jasu, kvalitě pórů, pevnosti, jemných i hlubších vráskách a tónu pleti. Zájemkyně o analýzu pleti umístí svůj mobilní telefon do držáku, kterému tvoří zázemí velké kruhové světlo. Následně po spuštění aplikace je možné aktivně pracovat s nastavením světla, které díky možnosti volby mezi teplým a studeným svícením a nastavením intenzity zachycuje potřebné detaily pleti. Doporučení vhodného produktu péče o pleť je pak součástí výsledné diagnostiky.