Velkou předností vítězného řešení L’Oréal Virtuální zrcadlo
je přímá interakce se zákazníkem. Jedná se o nástroj, který přenáší
aplikaci Skin Genius přímo na prodejní plochu – pomocí chytrého telefonu a
volitelného osvětlení analyzuje pleť a doporučuje vhodné produkty pro péči.
Toto spojení digitální technologie s POP médiem vytváří unikátní nákupní
zážitek, který posouvá hranice personalizace v kosmetickém retailu.
„Změřit síly s nejlepšími z nejlepších – vítězi národních
soutěží z celého světa – v nejvyšší globální soutěži in-store komunikace je
oborovou výzvou nejvyšší úrovně. Vyšší meta už není. Udržet se 32 let na trhu a
být stále na špici, lokálně i – jak vidno – i globálně, je pro nás obrovskou
ctí a důkazem výjimečné práce všech, kteří se na tom podílejí. Děkujeme
především těm, kteří nám tuto cestu umožňují. A s radostí, odvahou i pokorou jedeme
dál,“ říká Daniel Jesenský, managing partner společnosti DAGO.
🎥 DAGO - L’Oréal Virtuální zrcadlo VIDEO