25.09.2025

Monster shop-in-shop s formulí: marketing na plný plyn

Novinka člena POPAI CE

Značka Monster se dlouhodobě profiluje jako výrazný hráč v oblasti lifestyle a motorsportu. Spolupráce s týmem McLaren, která zahrnuje mimo jiné i soutěže o vstupenky na závody F1 nebo zážitky s týmem McLaren, je příkladem toho, jak lze globální sportovní alianci přetavit v místě prodeje v silný impulz k nákupu. V obchodech se promítlo v podobě výrazného POP média s replikou závodního monopostu. O realizaci vystavení v síti obchodů Tesco na Slovensku se postarala agentura Dago, která vytvořila a nainstalovala celkem 17 shop-in-shopů. Dominantním prvkem každého z nich je realistická replika formule, která slouží jako výrazný nosič kampaně podporující spotřebitelskou soutěž. Design vystavení zcela odpovídá energickému vizuálnímu stylu značky – černá s neonově zelenými detaily, motiv trhajícího se plechu, šikmé průmyslové prvky a podlahová fólie evokující povrch boxové uličky.

Od renderu k realitě: vznik monopostu

Jedním z technicky nejnáročnějších prvků celé instalace byla bezesporu výroba samotného modelu formule. Převod 3D vizualizace do výsledného výrobního výkresu byla samozřejmě práce pro firemní oddělení konstrukce. Pro něj byla z hlediska konstrukční náročnosti největší výzvou práce s oblými plochami – tak, aby se co nejvíce zachoval vizuální charakter modelu a zároveň byl tvar realizovatelný v reálné výrobě. Sestavení vzorového modelu trvalo přibližně 3,5 hodiny, pro sériovou výrobu byla samozřejmě doba optimalizována. Formule je vyrobena z kombinace různých materiálů – základ tvoří vlnitá lepenka, osy kol jsou z PVC trubek, dekorativní detaily jako zrcátka a závěsy kol z PSH plastu tloušťky. Některé prvky (např. drobné detaily) vznikly pomocí 3D tisku, kola byla tvořena z extrudovaného polystyrenu.

Výsledek: pozornost zaručena

Kombinace výrazné značky, silného vizuálu a prémiové výhry v soutěži vytvořila na prodejní ploše nepřehlédnutelný impuls k zastavení a nákupu. Shop-in-shop Monster x McLaren je ukázkou toho, jak mohou i technicky náročné konstrukční prvky jako model závodního vozu sehrát roli efektivního POS nosiče – pokud jsou zasazeny do dobře zpracovaného konceptu. Výsledkem je vizuálně úderná a technicky propracovaná POP kampaň, která přenáší adrenalin ze závodní dráhy přímo do prodejen.


Doporučené aktuality

Kalendář akcí

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙