09.12.2024

POPAI STUDENT AWARD 2024 - soutěž plná kreativity a nápadů pro komunikaci v retailu

Novinka POPAI CE

Osmnáctý ročník soutěže POPAI STUDENT AWARD, která opět představila nové návrhy retailových projektů a kampaní od studentů středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci, si letos připsala malý rekord. Do soutěže se přihlásilo více než 70 studentských prací a rozhodování poroty o výběru těch nejlepších tak nebylo vůbec jednoduché. Studenti prezentovali své návrhy v rámci třech soutěžních kategorií.

Partnery tohoto ročníku soutěže byly společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko pro kategorii Grafický 2D návrh, VAFO Praha pro kategorii Design POP materiálu a Heineken Česká republika pro kategorii Návrh in-store  komunikační kampaně.

Kdo získal ocenění?

V kategorii Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko zvítězila práce Kinley Grape & Elder Flower od Anety Horkové z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. 

V této kategorii byly oceněny také další návrhy. Cenu za kreativitu si odnesl Ivan Večerek z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně za soutěžní práci Kinley Grape & Elder Flower - Nenechaj ju vyšumieť.

Cena společnosti Coca-Cola HBC byla za návrh Kdo jsem? udělena Anežce Stuchlé z Technické univerzity Vysoké školy báňské v Ostravě. 

Design POP materiálu

Vítězem v kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti VAFO Praha se stala práce Display, jehož autorkou je Paulina Frátriková z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

I v této kategorii se odborná porota rozhodla pro zvláštní ocenění. Cenu sympatie získal Paletový stojan, který v soutěži prezentoval Denis Ďuriš, z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Z Ceny společnosti VAFO Praha se může těšit další student z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, a to Martin Bielik za svůj návrh Towers of Planet Pet Society.

In-store komunikační kampaň

V kategorii In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti Heineken Česká republika se na prvním místě umístila práce Release Your Inner Desperados - An Eco-friendly Devil.

Autorem vítězného návrhu je Václav Pavlů z Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze. 

Ocenění byla vítězům soutěže slavnostně předána v rámci programu akce POPAI DAY 2024, který proběhl 28. listopadu 2024 v kongresovém centru O2 universum v Praze 9.

Výsledková listina POPAI STUDENT AWARD 2024 a další informace jsou na stánkách soutěže.

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙