Konference s mezinárodní účastí o vývoji, perspektivách i výzvách oboru
marketingové komunikace v místě prodeje. Program konference přináší nová
řešení, konkrétní případové studie pro vyšší úspěšnost projektů v
in-store a v dalších místech komunikace se spotřebiteli. Nabízí také
jedinečnou příležitost k diskuzi se zástupci významných maloobchodních
společností a zadavatelů reklamy v rámci diskusních panelů o aktuálních,
ožehavých tématech tohoto oboru.
Středoevropská kancelář POPAI pořádá další ročník mezinárodní oborové soutěže POPAI AWARDS o nejlepší prostředky komu nikace a reklamy v prodejních místech.
Soutěž patří mezi nejprestižnější události oboru marketing at-retail. Prezentuje nejnovější prostředky in-store komunikace, systémy podpory prodeje, podpůrné propagační nástroje, integrované in-store kampaně a zahrnuje samostatné soutěžní kategorie pro projekty digitální komunikace a pro reklamní dárky v místě prodeje. Celoroční mediální kampaň soutěže a soutěžní expozice zviditelňují pro širokou odbornou veřejnost nejlepší realizace roční tvorby v oboru komunikace v prodejních místech. Soutěž je zakončena společenským večerem s předáním cen vítězům soutěže.
Soutěž Hvězda 3D reklamy o nejlepší reklamní a dárkové předměty
dlouhodobě podporuje obor 3D reklamy a zviditelňuje nejzajímavější
novinky tohoto oboru na našem trhu.
Soutěž o nejlepší studentské návrhy projektů v místě prodeje dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů - partnerů soutěže.