POPAI forum 2011

Potenciál místa prodeje ve světle analýz a případových studií 22. 11. 2011

Středoevropská kancelář POPAI pořádá konferenci, jejíž program se zaměří na současné výzvy a potenciál oboru marketingové komunikace v prodejních místech u nás a v zahraničí.

Místo prodeje skýtá dle posledních průzkumů ve srovnání s ostatními typy médií nejvíce prostoru a příležitostí pro umístění reklamy a pro efektivní komunikaci se spotřebiteli. Program konference odhalí konkrétní cesty a způsoby, jak lze využít aktuálních trendů a pozitivního vývoje v in-store pro vyšší úspěšnost projektů v místech kontaktu se zákazníky.

Program konference

Konferenci moderuje: Pavel Brabec, prezident AČRA
11,30 – 12,30
Registrace účastníků, občerstvení,  welcome drink – sekt Soare Elegance demi sec
Degustace top  řady vín Zaječí vrch z Vinařství Zaječí
Exkluzivním dodavatelem vín a sektů je společnost Soare sekt.

12,30 – 13,15
Shopper insights: od nákupního záměru až po nákupní rozhodnutí.  Jak mohou zadavatelé reklamy ovlivnit nákupní chování mimo místo prodeje a v místě prodeje?
Bram Nauta, generální ředitel Instore Shopper Marketing Instituut, Holandsko
Přednáška v angličtině. 

13,15 – 14,15
Nejnovější analýzy postojů zadavatelů reklamy k in-store komunikaci v kontextu ostatních mediatypů. Interaktivní vstupy vybraných zadavatelů – účastníků průzkumu.
Daniel Jesenský, jednatel společnosti DAGO A.P.C, s.r.o., vice -prezident  POPAI CENTRAL EUROPE,  Olga Schneiderová, Energizer Czech, Marek Bouček, Heineken Česká republika,  Ivo Kaňovský, Soare sekt a.s. ,  Jan Košťál, Imperial Tobacco ČR, Petr Miláček, OMD  


14,15 - 14,55 
Ovládněte reklamu v místě prodeje.  Ukázky nejatraktivnějších in-store realizací 2011, časté chyby zadavatelů, doporučení v in- store komunikaci, případová studie zadavatele reklamy.
Dana Běloušková, Sales Director, POS Media Czech Republic, Tomáš Štumpa, Category & Shopper Marketing Executive, GlaxoSmithKline

14,55 – 15,10
Přestávka

15,10 – 15,50
Service Design for retail concept innovation Nové in-store koncepce  a jejich implikace v rámci inovace prodejních formátů v kontextu silně konkurenčního maloobchodního prostředí. Konkrétní příklady inovativních projektů včetně koncepce AirBank, která je určena pro trh v ČR.
Massimo Fabbro, zakladatel a výkonný ředitel  Crea International, Itálie
Přednáška v angličtině.

15,50 – 16,10
Nový evropský projekt digital signage pro podporu image jako součást komunikační strategie značky – případová studie, aplikace na našem trhu
Aleš Štibinger, Country and Sales Manager, Mood media Group 

16,10 – 16,20
Přestávka

16,20– 17,00
Zákazník na prvním místě
Marketingová komunikace v místě prodeje musí být pro zákazníka především relevantní.
Pavel Los, Global POS Manager, Shell Retail - Fuels Marketing, Shell Czech republic, a.s.

17,00 – 17,30 
Shopper Marketing – zdroj pro kvalitní retailová strategická rozhodnutí (případové studie)
Miroslav Oupic, Research and Database Consultant, Shopper Marketing Prague, s.r.o.

17,30– 18,45
Diskuzní panel pod garanci Klubu zadavatelů POPAI CE

Značka jako hlavní obět cenových válek
Značky jsou mrtvé, ať žije cena! Je tomu skutečně tak, nebo mají značky šanci přežít svoji klinickou smrt zapříčiněnou cenovým vykrvácením a vrátit se k hodnotám, které dříve reprezentovaly a hlásaly? Místo prodeje se změnilo díky cenovým válkám a ekonomické krizi v bojiště, na kterém značky nemají prostor a cena čistí trh. Jak dalece za to mohou výrobci, spotřebitelé nebo třeba politika řetězců? O tom a mnohém dalším se bude diskutovat v přítomnosti nejpovolanějších. Účastníci panelu:
Tomáš Poucha, spoluzakladatel Marketingového Institutu při VŠE Praha,
Martina Malcová, vedoucí oddělení marketingu, SPAR Česká obchodní společnost s.r.o.
Hana Samešová, vedoucí nákupního oddělení, SPAR Česká obchodní společnost s.r.o.
Miroslav Černý, Customer Insight Manager, Tesco Stores ČR a. s.
Richard Krejčí, Generální ředitel,  BOLTON CZECHIA, spol. s r. o.
Josef Voltr, Country Business Manager, NESPRESSO, Nestlé Česko, s.r.o.
Petr Hříbal, šéfredaktor časopisu Zboží &Prodej

Partnerem diskuzního panelu je Marketingový institut při VŠE Praha.
moderátor Jaroslav Novák, výkonný ředitel  McCoy & Partner, garant Klubu
zadavatelů POPAI CE

18,45
Závěr konference  

Program gala večera

19,30   Welcome drink
20,00 – 21,00  Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI AWARDS 2011
    a POPAI STUDENT AWARD 2011

21,00 – 24,00  Degustace Svatomartinských vín 2011 z Vinařství Zaječí
    Soutěž „Sommeliérem nanečisto“ ( zkuste poznat 5 vzorků vín)
 Bohatá tombola
    Raut,  hudba
Exkluzivním dodavatelem vín a sektů je společnost Soare sekt.

Gala večer proběhne v prostorách  Hotelu Praha, Sušická 20, Praha 6.

Registrační poplatek na konferenci zahrnuje účast na konferenci, občerstvení, sborník akce Marketing at-retail POPAI show 2011, dárky pro účastníky, vstupenku pro 2 osoby na gala večer.

Seznam partnerů konference Marketing at retail POPAI forum 2011 a společenského večera

Generální partner

Hotel Praha

Hlavní partneři

WELLEN, a.s.
STI Česko s.r.o.
Branaldi s.r.o.
Soare sekt, a.s.
REDA, a.s.

Partneři

DAGO,  s.r.o.
STORY DESIGN, a.s.
ROSS s.r.o.
Willson & Brown Czech s.r.o.
Budějovický Budvar n.p.
Kofola - Rajec
Willson & Brown Czech s.r.o.
Energizer Czech, spol. s r.o.
Wilkinson Sword
Tess promotion, s.r.o.
ČMS
M.I.P. Group, a.s.
AKA
Sdružení dodavatelů pro signmaking ČR
AČRA

Sponzoři  

BIBS – vysoká škola
Ritter CZ s.r.o.
Red Bull
Figrema s.r.o.
Shopper Marketing  Prague

Hlavní mediální partner

Zboží & Prodej

Mediální partneři

Výběr media
www.abcreklama.sk
Brands & Stories
Moderní obchod
D marketing
Český rozhlas
Slovenský výber

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙