21. 11. 2013
Kongresové centrum U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1
POPAI CE pořádá mezinárodní konferenci o současných výzvách a potenciálu
místa prodeje, která se bude zabývat zásadními trendy v in-store
komunikaci a jejich významem pro zadavatele reklamy a maloobchodníky.
Hlavní téma konference odhalí
nové fenomény v nákupním chování a nákupních zvyklostech dnešních
spotřebitelů a zároveň přinese konkrétní důkazy o tom, jak tyto změny
ovlivňují podobu prodejního prostředí, vzhled a úroveň prodejních míst
v odlišných segmentech trhu.
Jak
se bude vyvíjet komunikace se zákazníky v různých maloobchodních
formátech a různých sortimentních skupinách? Jaké jsou konkrétní
příklady nových in-store projektů, které potvrzují současný vývoj? Jak
může pomoci pronikání existujících i budoucích technologií v efektivní
in-store komunikaci se spotřebitelem?
Program rovněž nabídne unikátní vystoupení Richarda Wintera - prezidenta světové POPAI, který
se v dopoledním exkluzivním workshopu zaměří na zásadní zjištění o
chování dnešních nakupujících a o jejich dopadu v oblasti in-store
komunikace na základě nedávných mezinárodních průzkumů. V odpoledním
programu bude R. Winter prezentovat nové výsledky světového
průzkumu Shopper Engagement study.
9,30 – 11,30
Jaké jsou nové poznatky o chování dnešních nakupujících a o jejich dopadu v oblasti in-store komunikace?
Richard
Winter, prezident světové asociace POPAI představí v exkluzivním
workshopu výsledky nových mezinárodních průzkumů a analýz na toto téma.
Workshop bude probíhat v angličtině.
Moderuje: Petr Šimek, Managing Director, Wellen a.s.
11,20 – 12,30
Polední buffet, registrace účastníků odpoledního programu
12,10 – 18,30
Konference „Best of in-store marketing 2013“
Moderuje: Václav Sochor, šéfredaktor časopisu Marketing &Media
Tematické okruhy programu konference
12,10 – 12,50
Shopper Engagement study – prezentace nových výsledků mezinárodního průzkumu, kterýanalyzuje trendy nákupního chování v prodejních místech
Přednáší: Richard Winter, prezident světové asociace POPAI (přednáška v angličtině)
12,50 – 13,20 Jaké jsou trendy v in-store komunikaci?
Nové fenomény v nákupních zvyklostech - charakteristika dnešního zákazníka
Přednáší: Zdeněk Skála, Research Director Retail& Shopper INCOMA Gfk
13,20 – 13,50
Změnou prodejního prostředí k vyšší loajalitě zákazníků
Nový in-store koncept maloobchodní sítě TETA drogerií
Přednáší: David Vejtruba, marketingový ředitel, p.k.Solvent
13,50 – 14,10
Pauza - občerstvení
14,10 – 14,50
Evropská in-store komunikace z pohledu zahraniční osobnosti z oboru marketing at retailpříklady evropských strategií v místě prodeje, vize budoucnosti
Přednáší: Pierre-Alain Weill, ředitel společnosti Weillrobert, zástupce vedení POPAI France (přednáška v angličtině)
14,50 – 15,20
Optimální prezentace kategorie energetických nápojů (nejen) na prodejní ploše
Přednášejí: Pavel Vavřička, national field sales manager, Red Bull
Michaela Brejlová, Trade Marketing Junior Manager, Red Bull
15,20– 15,50
Jak získat nové zákazníky rozšířením sortimentu čerstvých potravin v řetězci Marks & Spencer v České republice
Proč fresh food v Praze?
Sortiment a marketingová podpora
Prezentace nového modelu v prodejních místech a výsledky in-store implementace
Přednáší: Zdeněk Hašek, marketingový ředitel Marks &Spencer Czech Republic
15,50 – 16,20
LEGO - nový navigační systém a POS materiály
Měření účinnosti nového navigačního systému a jeho vliv na pohyb zákazníků v oddělení hraček.
Analýza prodeje hraček LEGO před a po aplikaci nových POS materiálů.
Přednáší Jan Táborský, Shopper Activation Manager Trade Marketing Russia Visegrad, LEGO
16,20 – 16,40
Pauza – občerstvení
16,40 – 17,10
Využití chytrých médií - jak ovlivnit zákaznické rozhodování a zvyklosti?
Jak
využít znalost zákazníka a ovlivnit jeho chování prostřednictvím
chytrých médií? Jak využít jeho každodenních zvyklostí a na základě
těchto aktivit mu doručit vhodnou nabídku nebo ho přimět ke změně v
chování? V rámci prezentace budou představeny v premiéře nové revoluční
technologie a nástroje, které označí vašeho typického zákazníka a
řeknou, jak se chová a zda je vaše místo prodeje v té správné lokalitě.
Přednášejí: Martin Dolejš, Senior Key Account Manager, O2 Media
Jakub Mašek, CRM Projects Management - Senior Marketing Specialist
17,00 – 18,30
Diskuzní panel
Potenciál změn nákupního chování pro efektivnější POP komunikaci
Moderuje: Daniel Jesenský, jednatel společnosti DAGO A.P.C., s.r.o., prezident POPAI
CENTRAL EUROPE
Účastníci panelu :
Helena Petrová, Mondelez Czech Republic, Shopper insight team leader
Jan Štěpánek, Tesco Stores ČR a.s., Space, Range & Display and RevGen Director CZ/SK
Pavel Vavřička, Red Bull, National Field Sales Manager CZ
David Vejtruba, PK Solvent, Marketing director
Doc.PhDr.
Jitka Vysekalová, PhD., Česká marketingová společnost, Vysoká škola
ekonomická, behaviorální psycholog, spisovatel, akademik
Zdeněk Skála, Research Director Retail& Shopper INCOMA Gfk
Radomír Klofáč, MORIS design, jednatel, vice-prezident POPAI CENTRAL EUROPE
Stanislav Pekárek, Bageterie Boulevard, marketing manager
19,30 Welcome drink
20,00 – 21,00 Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI AWARDS 2013 a POPAI
STUDENT AWARD 2013
21,00 – 24,00 Degustace vín, raut, hudba, networking
Program gala večera proběhne za podpory generálního partnera – společnosti FREEBOARD EUROPE s.r.o.
Změna programu vyhrazena
Konference
je součástí odborné akce POPAI day, která zahrnuje soutěž POPAI AWARDS
(soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních
místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen
vítězům soutěže a společenským programem. Akce je pořádána za podpory
světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je
organizátorem celoevropské soutěže POPAI AWARDS Paris v Paříži.