POPAI forum 2013

Best of in-store marketing 2013

21. 11. 2013
Kongresové centrum U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1

POPAI CE pořádá mezinárodní konferenci o současných výzvách a potenciálu místa prodeje, která se bude zabývat zásadními trendy v in-store komunikaci a jejich významem pro zadavatele reklamy a maloobchodníky. 

Hlavní  téma  konference odhalí nové fenomény v nákupním chování a  nákupních zvyklostech  dnešních spotřebitelů a zároveň přinese konkrétní  důkazy  o tom, jak tyto změny ovlivňují podobu prodejního prostředí, vzhled a úroveň prodejních míst v odlišných  segmentech trhu. 
 Jak se bude vyvíjet komunikace se zákazníky v různých maloobchodních formátech a různých sortimentních skupinách? Jaké jsou konkrétní příklady nových in-store projektů, které potvrzují současný vývoj? Jak může pomoci pronikání existujících i budoucích technologií  v efektivní in-store komunikaci  se spotřebitelem? 

Program rovněž nabídne unikátní vystoupení  Richarda Wintera - prezidenta světové POPAI, který se  v dopoledním  exkluzivním workshopu  zaměří na zásadní  zjištění o chování dnešních nakupujících a o  jejich dopadu v oblasti in-store komunikace na základě nedávných mezinárodních průzkumů.   V odpoledním programu bude R. Winter  prezentovat nové výsledky světového průzkumu Shopper Engagement study

Program akce

9,30 – 11,30 
Jaké jsou nové poznatky o chování dnešních nakupujících a o jejich dopadu v oblasti in-store komunikace? 
Richard Winter, prezident světové asociace POPAI  představí v exkluzivním workshopu  výsledky nových mezinárodních průzkumů a analýz na toto téma. Workshop bude probíhat v angličtině.
Moderuje: Petr Šimek, Managing Director, Wellen a.s.

11,20 – 12,30 
Polední buffet, registrace účastníků odpoledního programu 

12,10 – 18,30 
Konference „Best of  in-store marketing 2013“

Moderuje: Václav Sochor, šéfredaktor časopisu Marketing &Media 

Tematické okruhy programu konference 

12,10 – 12,50
Shopper Engagement study – prezentace nových výsledků  mezinárodního průzkumu, kterýanalyzuje trendy nákupního chování  v prodejních místech
Přednáší: Richard Winter, prezident světové asociace POPAI (přednáška v angličtině)


12,50 – 13,20
 Jaké jsou trendy v in-store komunikaci? 
Nové fenomény v nákupních zvyklostech  -  charakteristika dnešního zákazníka 
Přednáší: Zdeněk Skála, Research Director Retail& Shopper  INCOMA Gfk 

13,20 – 13,50
Změnou  prodejního prostředí  k vyšší loajalitě zákazníků
Nový in-store  koncept maloobchodní sítě TETA drogerií 
Přednáší:  David Vejtruba, marketingový ředitel, p.k.Solvent

13,50 – 14,10
Pauza  - občerstvení

14,10 – 14,50
Evropská in-store komunikace z pohledu zahraniční osobnosti z oboru marketing at retailpříklady evropských strategií v místě prodeje, vize budoucnosti 
Přednáší: Pierre-Alain Weill, ředitel společnosti Weillrobert, zástupce vedení POPAI France (přednáška v angličtině)

14,50 – 15,20
Optimální prezentace kategorie energetických nápojů (nejen) na prodejní ploše
Přednášejí:  Pavel  Vavřička, national field sales  manager,  Red Bull
                      Michaela Brejlová, Trade Marketing Junior Manager, Red Bull

15,20– 15,50
Jak získat nové zákazníky rozšířením sortimentu čerstvých potravin v řetězci Marks & Spencer v České republice 
Proč fresh food v Praze?
Sortiment a marketingová podpora 
Prezentace nového  modelu v prodejních místech a výsledky in-store implementace
Přednáší: Zdeněk Hašek, marketingový ředitel Marks &Spencer Czech Republic

15,50 – 16,20
LEGO - nový navigační systém a POS materiály 
Měření účinnosti nového navigačního systému a jeho vliv na pohyb zákazníků v oddělení hraček.
Analýza prodeje hraček LEGO před a po aplikaci nových POS materiálů.
Přednáší Jan Táborský, Shopper Activation Manager Trade Marketing Russia Visegrad, LEGO

16,20 – 16,40
Pauza – občerstvení 

16,40 – 17,10
Využití chytrých médií - jak ovlivnit zákaznické rozhodování a zvyklosti? 
Jak využít znalost zákazníka a ovlivnit jeho chování prostřednictvím chytrých médií? Jak využít jeho každodenních zvyklostí a na základě těchto aktivit mu doručit vhodnou nabídku nebo ho přimět ke změně v chování? V rámci prezentace budou představeny v premiéře nové revoluční technologie a nástroje, které označí vašeho typického zákazníka a řeknou, jak se chová a zda je vaše místo prodeje v té správné lokalitě.
Přednášejí: Martin Dolejš, Senior Key Account Manager, O2 Media
                     Jakub Mašek, CRM Projects Management - Senior Marketing Specialist


17,00 – 18,30 
Diskuzní panel 

Potenciál změn nákupního chování pro efektivnější POP komunikaci
Moderuje: Daniel Jesenský, jednatel společnosti DAGO A.P.C., s.r.o., prezident  POPAI 
CENTRAL EUROPE

Účastníci panelu : 
Helena Petrová, Mondelez Czech Republic, Shopper insight team leader
Jan Štěpánek, Tesco Stores ČR a.s., Space, Range & Display and RevGen Director CZ/SK
Pavel  Vavřička, Red Bull, National Field Sales Manager CZ
David Vejtruba, PK Solvent, Marketing director
Doc.PhDr. Jitka Vysekalová, PhD., Česká marketingová společnost, Vysoká škola ekonomická, behaviorální psycholog, spisovatel, akademik
Zdeněk Skála, Research Director Retail& Shopper  INCOMA Gfk
Radomír Klofáč, MORIS design, jednatel, vice-prezident POPAI CENTRAL EUROPE
Stanislav Pekárek, Bageterie Boulevard, marketing manager 

Program gala večera

19,30                Welcome drink
20,00 – 21,00  Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI AWARDS 2013 a POPAI  
                           STUDENT AWARD 2013

21,00 – 24,00  Degustace vín,  raut, hudba, networking 

Program gala večera proběhne za podpory generálního partnera – společnosti FREEBOARD EUROPE s.r.o.

Změna programu vyhrazena

Konference je součástí odborné akce POPAI day, která zahrnuje soutěž POPAI  AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům soutěže a společenským programem. Akce je pořádána za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI  AWARDS Paris v Paříži. 

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙