Českomoravská 2345/17, 190 00 Praha 9 – Libeň.
16. ročník konference o trendech a perspektivách oboru marketingové komunikace v retailu. Letos opět dynamický a hybridní: vystoupení osobností z retailového světa, případové studie, diskusní panely, reportážní vstupy, interakce a networking.
Co
přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává? Jaké jsou faktory,
které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více
peněz?
Tyto otázky a mnoho dalších nás přimělo podívat se na zážitek sofistikovaněji a ponořit se tak do hlubin retailového
zážitku.
Zážitky
v retailu jako do detailu propracované téma představíme v několika
tematických blocích:
8.00 -
9.00 Registrace účastníků
konference
9.00 -
9.15 Zahájení
konference,úvodní slovo
9.15 - 12.10 Dopolední
program konference
12.10 - 12.30 Vyhlášení výsledků soutěže POPAI
STUDENT AWARD 2024
12.30 -
13.20 Pauza na oběd
13.20 -
16.15 Odpolední program konference
16.30 -
18.00 Čas pro setkání, prohlídku soutěžních expozic, ochutnávky
18.00 -
19.00 Networking, registrace
účastníků společenského večera, welcome drink
19.00 -
23.00 Společenský večer POPAI DAY
2024 s vyhlášením výsledků oborových soutěží POPAI AWARDS 2024 a Hvězda 3D
reklamy 2024.
Změna programu vyhrazena