POPAI DAY 2024

Místo a datum konání akce

28.11.2024 9:00 - 17:00

O2 universum, Praha, Českomoravská 2345/17, 190 00 Praha 9 – Libeň.

Prezentace      Mapa

Program POPAI DAY 2024:

  • Konference POPAI FÓRUM
  • Vyhlášení výsledků soutěží POPAI AWARDS, Hvězda 3D reklamy, POPAI STUDENT AWARD

POPAI FÓRUM 2024

16. ročník konference o trendech a perspektivách oboru marketingové komunikace v retailu. Letos opět dynamický a hybridní: vystoupení osobností z retailového světa, případové studie, diskusní panely, reportážní vstupy, interakce a networking.

ZÁŽITKEM BUDUJEME VZTAH > ZVYŠUJEME ZISKY

Emoční pouto je základem silného vztahu. Zákazníci s emočním poutem přinášejí více peněz.

Co přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává? Jaké jsou faktory, které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více peněz?
Tyto otázky a mnoho dalších nás přimělo podívat se na zážitek sofistikovaněji a ponořit se tak do hlubin retailového zážitku.
Zážitky v retailu jako do detailu propracované téma představíme v několika tematických blocích:

  • propojení digitálního a fyzického retailu jako významná součást retailových zážitků,
  • personalizovaná zákaznická zkušenost jako klíčový trend,
  • komunity: sdílená interakce a zapojení zákazníků jsou příležitostí nejen pro značky,
  • appky: rozmach nákupních aplikací a jejich vliv na zákaznickou zkušenost na mnoha úrovních,
  • udržitelnost a zodpovědnost: udržitelné retailové koncepty rezonují s hodnotami zákazníků,
  • brand storytelling: příběhy značek budují emocionální propojení se zákazníkem. 

Moderují:
Pavel Kozler, Executive Director ve společnosti KNOWINSTORE s.r.o.
Michaela Bernátová,

Andrea Havlíčková, Project Manager, KNOWINSTORE s.r.o.


Trade Marketing Manage

Moderátoří POPAI DAY 2024

Časový harmonogram

8:00 - 9:00        Registrace účastníků konference
9:00 - 9:15        Zahájení konference, úvodní slovo
9:15 - 12:40     Dopolední program konference
12:40 - 13:30   Pauza na oběd
13:30 - 16:30   Odpolední program konference
16:30 - 18:00   Čas pro setkání, prohlídku soutěžních expozic, ochutnávky
18:00 - 19:00   Networking, registrace účastníků společenského večera, welcome drink
19:00 - 23:00   Společenský večer POPAI DAY 2024 s vyhlášením výsledků oborových soutěží POPAI AWARDS 2024 a Hvězda 3D reklamy 2024


Program konference

8.00 - 9.00 Registrace účastníků

9.00 - 12.40 Dopolední část programu



Úvodní prezentace - základní tematická linka

Excelentní CX: Kdo ji má? A jak ji mít taky?
Přednáší:
Lucie Osobová, Account Director Customer Experience, Ipsos
Jan Černý, Customer Experience Leader, Decathlon

Proč se firmám vyplatí investovat do zákaznického zážitku a budování emočního pouta se zákazníky. Co je potřeba pro skvělou zákaznickou zkušenost a co odlišuje nejlepší české značky od těch průměrných. Zjistíte z Ipsos studie „CX24: Mastering CX in 2024“ a také přímo od jedné z vítězných značek. Decathlon se podělí o svou cestu za tím stát se nejoblíbenější sportovní značkou: „Může být Decathlon i zákazník spokojený, i když si zákazník tentokrát nic nekoupí? A může být spokojený zákazník bez spokojeného zaměstnance?“ Inspirujte se a excelujte i Vy.

Blok: Značka / Brand Storytelling

Cultivating Trust, Faith, and Loyalty
The long-term value of creating engaging physical retail experiences.
Přednáší:
Ian Johnston, Founder, Quinine, retail experience agency, UK

​Ian Johnston, zakladatel a kreativní ředitel agentury Quinine z Velké Británie.
Ian spojil svou vášeň pro design a retail a vytvořil přední světovou poradenskou společnost, která se specializuje na problematiku zážitků a zákaznických zkušeností v retailu a pomáhá značkám vytvářet unikátní společenské, kulturní a komerční zážitky, které obohacují každodenní životy jejich zákazníků. Ian využívá průkopnickou metodologii výzkumu designu k odhalování dosud pro značky neznámých poznatků a zaměřuje se na zvýšení úspěšnosti a finanční výkonnosti díky vysoce působivým zážitkům se značkou, které značku odlišují a vytvářejí dlouhodobou hodnotu pro zákazníky. Ian se ve své přednášce bude věnovat tomu, jak značky mohou využít fyzický retail k budování trvalé důvěry a loajality, což jsou prvky, které jsou zásadní pro vytváření dlouhodobé hodnoty. Ukáže, jak investice do retailového prostředí nejsou jen o vylepšení zážitku z nakupování, jde o zajištění místa v srdcích a myslích zákazníků a zajištění dlouhodobé hodnoty ve stále se měnícím světě.

NEVER-ENDING EXPERIENCES
Příběh značky MÁJ
Přednáší:
Ing. Simona Myslikovjanová, Ph.D., MBA, MBE, CEO Chief Events Officer Máj - House of Fun Prague

Objevte nezkreslený pohled na nově rekonstruovaný Máj z hlediska vytvoření vztahu se značkou prostřednictvím unikátních nekonečných množství zážitků, vzrušující cesty časem zpátky do historie, unikátního zábavného parku pro všechny generace. Nenechte si ujít jedinečnou panoramatickou terasu s nejkrásnějšími výhledy na Prahu se špičkovou gastronomií. ZAŽIJTE S NÁMI PŘÍBĚH ZNAČKY MÁJ – HOUSE OF FUN.

Storytelling Hellmann´s  - emoční pouto se zákazníkem 
Reportáž:
Jan Diehel - Customer Strategy & Planning Leader Nutrition, Unilever

Zaměříme se na růst hodnoty kategorie skrz budování penetrace efektivní komunikací v místě prodeje. Dlohodobě se nám nedařilo využít potenciál nejdelší potravinářské sezóny (grilovací sezóna, která trvá od dubna do září). Nebyli jsme schopni najít klíč jak penetrovat nové shoppery a udělat z grilovací sezóny opravdový peak v prodejích, který by znamenal triple win - výhru pro nás jako výrobce, ale také pro retailery a pro konečného spotřebitele. To se ale změnilo....


10:45 - 11:00 coffee break

Pepsi & GenZ: Jak strategie propojení zážitků s influencery posiluje vztah se značkou.
Přednášejí:
Michal Bubeníček, CEO & Partner, Etnetera Motion
Michal Šlechta, Marketing Director CZ/SK,  Mattoni 1873

Jak Pepsi využila inovativní kampaň Pepsi Space k oslovení mladé generace? Podívejte se, jak vytvořila prostor pro rozvoj talentů a předání know-how díky spolupráci s výraznými mentory. Kampaň spojila značku s kreativní tvorbou, která rezonuje v jejich světě. Inspirujte se strategií, která propojuje mladé talenty, vizibilitu a autentičnost s cílem posilovat vztah ke značce. Pepsi.Space - Hype pro tvůj talent. 

Blok: Omnichannel/propojení kanálů/Appky

Jak nám data chytře pomohou v omnichannel retailu ke zlepšení zákaznické zkušenosti
Přednáší:
Jan Chalas, Partner, Data Friends
Jan Šíla, Quant Analyst, Software developer, Pivovarský klub Benedikt

Přednáška se zaměří na to, jakou data z maloobchodu hrají roli v personalizaci zákaznické zkušenosti. Jak jejich využití maximalizovat a propojit je z digitálního světa do fyzických marketingových kanálů. Odpovíme si na otázku, jak aplikace přispívají ke zlepšení zákaznické zkušenosti. Otevřeme výzvy spojené se sběrem a správným využitím dat na konkrétních příkladech z praxe.

Zážitkový retail v době imerzivních technologií
Přednáší:
Radek Gryc, Bussiness Development Manager YORD

Technologický pokrok na poli Immersivních technologií a AI otevírá dveře k novým možnostem a inovacím v retailu. V této přednášce představíme momentální trendy a příklady správného užití těchto technologii a také vize do let budoucích.


Vyhlášení výsledků soutěže POPAI STUDENT AWARD 2024

Vyhlášení nejlepších prací v rámci soutěže POPAI STUDENT AWARD, která je zaměřena na podporu a rozvoj spolupráce se zástupci a studenty středních a vysokých odborných a uměleckých škol se specializací na marketingovou komunikaci v České republice a na Slovensku.

12.40 - 13.30 Obědová pauza


13.30 - 16.40 Odpolední část programu


Connected Commerce
Umožní nám AI nástroje posun ke skutečně propojeným nákupním zážitkům, které zákazníci opravdu ocení?
Přednáší:
Zuzana Moudrá, Strategist, Cheil Czech and Slovakia

AI nás posunuje k nové úrovni propojených nákupních zážitků. AI pro spotřebitele není jen ChatGPT nebo generování hezkých obrázků. Jak v roce 2024 AI ovlivňuje každodenní život spotřebitelů? Jak rychle adaptují AI prvky Češi a zbytek Evropy, jak se akceptace AI liší mezi generacemi, jak AI mění svět nakupování? (data z výzkumů). Jak se tomu všemu nejenom přizpůsobit?

Blok: Personalizovaná zákaznická zkušenost

Trendy a očekávání ve spotřebitelském chování globálně a v České republice – 5 kmenů spotřebitelského chování
Přednáší:
Vojtěch Kocman, Consulting Senior Manager, Ernst&Young s.r.o.

Trendy ve spotřebitelském chování globálně, ale i České republice – „5 kmenů spotřebitelského chování“.
Jak vypadá současné spotřebitelské chování v České republice? Hlavní trendy a očekávání.
Komparace trendů spotřebitelského chování u nás versus Evropa a další státy světa.

Zážitkový program Visa Experience - zážitky na míru
Přednáší:
Jan Hruška, Senior Solution Product Manager, Visa, Product CEE

Program Visa Experience je jedinečná iniciativa navržená tak, aby prémiovým klientům nabídla exkluzivní přístup k různým inspirativním zážitkům a speciálním nabídkám. Program, který byl spuštěn v srpnu 2023, se rychle rozšířil a nyní zahrnuje 50 zážitků a 14 partnerů. Od VIP vstupenek na významné akce, jako je EURO 2024 a Mistrovství světa v hokeji, až po personalizované zdravotní prohlídky a rezervované divadelní představení, program cílí na nejbohatší segment. S téměř 1 000 objednávkami a více než 300 vstupenkami zprostředkovanými na kulturní a sportovní akce je program Visa Experience důkazem závazku společnosti Visa poskytovat svým klientům bezkonkurenční hodnotu.

Blok: Komunity

Budování komunit
Přednáší:
Vladimír 518

Vladimir 518 je jeden z nejdéle působících rapperů na české hip hopové scéně, člen skupiny PSH, zakladatel labelu a nakladatelství BiggBoss. Je znám i jako výrazná osobnost graffiti scény, dále jako ilustrátor, komiksový výtvarník či autor scénografií. Uspořádal velké množství uměleckých výstav a je stále aktivní v kultuře i architektuře. Byl s Davidem Černým u vzniku MeetFactory. V letech 2014 a 2015 pracoval na převedení knihy Kmeny do šestnáctidílné dokumentární série pro Českou televizi. V roce 2016 pak vyšel třetí díl publikace Kmeny, a to Kmeny 90, mapující subkultury v 90. letech 20. století.


Diskuzní panel: Práce s komunitami

Otevřená diskuze Vladimira 518, Jana Vondráčka a Filipa Černého, bude tematizovat napětí mezi optimálním způsobem spolupráce mezi brandy a jednotlivými subkulturami. Zkušenosti všech tří zmíněných osobností ze světa kulturní produkce mohou poskytnout cenné informace o tom, kde leží linie mezi zdravou podporou kulturních projektů a jejich zneužívání pro reklamní účely.

Moderuje:
Vladimír 518
Účastníci diskuze:
Filip Černý, CMO, Kytary.cz
Jan Vondráček, Producent ve společnosti WONDER PRAGUE (dříve National Culture Manager Red Bull CZ/SK)

15:15 - 15:30 coffee break

Diskuzní panel: Influenceři v retailu
Moderuje:
Dominika Rejzlová, Influencer Team Leader, Fragile agency
Účastníci diskuze:
Lukáš Veinlich, Senior Sales Development Specialist, T-Mobile
Štěpán Zub, CMO, Mixit
Viktorie Havláková, Marketing manager, Royal Jerky
Kateřina Mysíková, Management výroby, Content Creator, Royal Jerky

Panelová diskuze bude na téma influencer marketingu a jeho využití v kampaních jednotlivých značek. Budu se zajímat o to, kdy poprvé influencer marketing značky využily a jak se dle nich během let proměnil? Budeme se bavit o jejich nejlepší kampani, kterou skrze influencer marketing měli a proč jim přijde tento druh marketingu jako skvělý nástroj? Jestli využívají spíše brand awareness nebo performance influ marketing, případně mix a proč?

Blok: Udržitelnost a společenská zodpovědnost

Jak na recyklaci v retailu - inspirujte se konkrétními příklady
Přednáší:
Mirka Procházková, Project Manager, Circu.eu

Společnost circu.eu se zabývá udržitelností materiálů a konstrukcí prvků, které jsou běžně k vidění na prodejní ploše nebo v zázemí maloobchodu. Zakládajícím členům již dlouhodobě nebylo jedno, jak se s materiály zachází, jak jsou konstruovány a to, že se z nich většinou stane, bez přihlédnutí k recyklaci nebo možnému dalšímu využití, odpad. Pryč od té lineární, jednorázové cesty směrem k vícenásobnému využití v podobě cirkulární ekonomiky! Vznikají tak ukázkové projekty doslova pro radost, kdy transformují produkty, které již dosloužili na produkty nově použitelné s daleko větším přesahem využití, než byly ty původní. Přetváří tak například POS stojany na stojany na kola či lavičky a plastové posunovače na nábytek pro kočky. Vše má jedno společné: nevytváří odpad v retailu, zato vytváří radost! 


Giving Friday
Reportáž:
Lucie Fürstová, Manažer komunikace/Marketing & Nákup, dm drogerie markt

Na závěr

Workshop: Wellbeing - zážitky pro firmy i zaměstnance, Edenred
Prezentuje:
Mikuláš Kvapil, Head of Marketing Communication ve společnosti Edenred Česká republika
Vojta Urban, Ambasador programu Edenred Wellbeing     

Společnost Edenred je předním poskytovatelem zaměstnaneckých benefitů v oblasti stravování a volnočasu. Právě tyto dvě oblasti jsou základními kameny zaměstnaneckého wellbeingu. Proto Edenred přišel na trh s program Edenred Wellbeing, který vám nejen představíme, ale navíc si na vlastní kůži vyzkoušíte ukázku z Edenred Wellbeing workshopu a odnesete si akční plán šitý na míru přímo vám.

Změna programu vyhrazena

Pertneři POPAI DAY 2024

Chci se registrovat pouze na GALAVEČER

REGISTRACE NA GALAVEČER

Registrace na akci

Na tuto akci se již není možné přihlásit. V případě dotazů prosím kontaktujte kancelář POPAI CE.
E-mail: [email protected]
Mobil: 775 989 853
Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙