O2 universum, Praha, Českomoravská 2345/17, 190 00 Praha 9 – Libeň.
Program POPAI DAY 2024:
16. ročník konference
o trendech a perspektivách oboru marketingové komunikace v retailu. Letos
opět dynamický a hybridní: vystoupení osobností z retailového světa, případové
studie, diskusní panely, reportážní vstupy, interakce a networking.
Co
přesně pod pojmem zážitek při nakupování zákazník očekává? Jaké jsou faktory,
které vytvoří pouto a věrnost a přimějí zákazníka utratit při nákupu více
peněz?
Tyto otázky a mnoho dalších nás přimělo podívat se na zážitek sofistikovaněji a ponořit se tak do hlubin retailového
zážitku.
Zážitky
v retailu jako do detailu propracované téma představíme v několika
tematických blocích:
Moderují:
Pavel Kozler, Executive Director ve společnosti KNOWINSTORE s.r.o.
Michaela Bernátová,
Trade Marketing Manage
8:00 - 9:00 Registrace účastníků konference
9:00 - 9:15 Zahájení konference, úvodní slovo
9:15 - 12:40 Dopolední program konference
12:40 - 13:30 Pauza na oběd
13:30 - 16:30 Odpolední program konference
16:30 - 18:00 Čas pro setkání, prohlídku soutěžních expozic, ochutnávky
18:00 - 19:00 Networking, registrace účastníků společenského večera, welcome drink
19:00 - 23:00 Společenský večer POPAI DAY 2024 s vyhlášením výsledků oborových soutěží POPAI AWARDS 2024 a Hvězda 3D reklamy 2024
Excelentní CX: Kdo ji
má? A jak ji mít taky?
Přednáší:
Lucie Osobová, Account Director Customer Experience, Ipsos
Jan Černý, Customer Experience Leader, Decathlon
Cultivating Trust,
Faith, and Loyalty
The long-term value of creating engaging physical retail
experiences.
Přednáší:
Ian Johnston, Founder,
Quinine, retail experience agency, UK
Storytelling
Hellmann´s - emoční pouto se
zákazníkem
Reportáž:
Jan Diehel - Customer Strategy & Planning Leader Nutrition, Unilever
Pepsi & GenZ: Jak
strategie propojení zážitků s influencery posiluje vztah se značkou.
Přednášejí:
Michal Bubeníček, CEO & Partner, Etnetera Motion
Michal Šlechta, Marketing Director CZ/SK, Mattoni 1873
Jak nám data
chytře pomohou v omnichannel retailu ke zlepšení zákaznické zkušenosti
Přednáší:
Jan Chalas, Partner, Data Friends
Zážitkový retail v době imerzivních technologií
Přednášejí:
David Mařák, Co-Founder & CTO,YORD
Tereza Pluhařová, WEB3 specialist, Škoda Auto
Connected Commerce
Umožní nám AI nástroje posun ke
skutečně propojeným nákupním zážitkům, které zákazníci opravdu ocení?
Přednáší:
Zuzana Moudrá, Strategist, Cheil Czech and Slovakia
Vyhlášení nejlepších prací v rámci soutěže POPAI STUDENT AWARD, která je zaměřena na podporu a rozvoj spolupráce se zástupci a studenty středních a vysokých odborných a uměleckých škol se specializací na marketingovou komunikaci v České republice a na Slovensku.
Trendy a očekávání ve spotřebitelském chování globálně a v České republice – 5 kmenů spotřebitelského chování
Přednáší:
Lukáš Krupka, Senior Manager, Business Consulting, Ernst&Young s.r.o.
Zážitkový
program Visa Experience - zážitky na míru
Přednáší:
Jan Hruška, Senior Solution Product Manager, Visa, Product CEE
Budování komunit
Přednáší:
Vladimír 518
Diskuzní panel: Práce s komunitami
Moderuje:
Vladimír 518
Účastníci diskuze:
Filip Černý, CMO,
Kytary.cz
Jan Vondráček, Producent ve
společnosti WONDER PRAGUE (dříve National Culture Manager Red Bull CZ/SK)
Diskuzní panel: Influenceři v retailu
Moderuje:
Dominika Rejzlová,
Influencer Team Leader, Fragile agency
Účastníci diskuze:
Lukáš Veinlich, Senior
Sales Development Specialist, T-Mobile
Štěpán Zub, CMO, Mixit
Viktorie Havláková,
Marketing manager, Royal Jerky
Kateřina Mysíková, Management výroby, Content Creator, Royal Jerky
Giving Friday
Reportáž:
Lucie Fürstová, Manažer komunikace/Marketing & Nákup, dm drogerie markt
Workshop: Wellbeing - zážitky pro firmy i zaměstnance, Edenred
Prezentuje:
Mikuláš Kvapil, Head of Marketing Communication ve společnosti Edenred Česká republika
Vojta Urban, Ambasador programu Edenrd Wellbeing
a další…
Program průběžně doplňujeme.
Změna programu vyhrazena
👀 SEZNAM PARTNERŮ 🎥 POPAI DAY 2023 AFTERMOVIE 🏆 POPAI AWARDS ⭐ HVĚZDA 3D REKLAMY 🎓 POPAI STUDENT AWARD