„Naše nové pivo má ambici stát se pomyslným černým koněm mezi hořkými pivy,“ řekl marketingový manažer pivovaru Dalibor Dubb.
Mustang je aktuálně jednou z nejrychleji rostoucích značek na českém pivním trhu. V loňském roce si značka polepšila o 9,2 procent a plechovkové multibalení Mustang se stalo nejprodávanějším produktem ostravského pivovaru v maloobchodu. Z dat ostravského pivovaru dále vyplývá, že Mustang zaujal 10 % Čechů a každý třetí Čech už pivo ochutnal. Tím však ambice značky nekončí.
Novinkou roku je ležák Mustang Hořký
V letošním roce Ostravar rozšířil nabídku piv Mustang o nový hořký ležák Mustang Hořký. Typologicky se jedná o jednosladový ležák, který je uvařen výhradně z jednoho druhu ječného sladu. Vyniká především jemným sladovým tělem, robustní hořkostí a příjemně dlouhým hořkým dozníváním. Má objem alkoholu 5,1 procent a hořkost 35 IBU. Na trhu bude k dispozici v lahvích, plechovkách i sudech.