Podobný přístup k zákazníkům se snaží budovat i další
značky. Jednou z nich je obchodník se sportovními potřebami Decathlon, který
se drží idey svého zakladatele Michela Leclercqa: Cílem každého dne není
dosáhnout nejvyššího obratu, ale vidět zákazníka i po šesti měsících či
roce vracet se s radostí do prodejny. K tomu je podle Jana Černého,
Customer Experience Leadera, Decathlon, zapotřebí mít jak správný produkt, nicméně
také spokojený tým, jehož hlavním úkolem není prodat, ale zjistit, co
návštěvník prodejny chce. Jedině tak existuje šance, že se z něj stane
zákazník, který nakoupí, případně nakoupí příště a bude se do prodejny rád
vracet i v budoucnu. „Excelentní CX je běh na dlouhou trať, ale je to běh,
který stojí za to. Principy jsou stejné, jen věci okolo se mění. Přibývá
internet, aplikace… Užívejme si ten běh,“ vyzývá Lucie Osobová.