Svět POS médií byl v uplynulém roce plný novinek a událostí, které zasluhují pozornost. Pojďte se s námi podívat na ty nejdůležitější z pohledu přední in-store agentury POS Media.
Svět POS médií byl v uplynulém roce plný novinek a událostí, které zasluhují pozornost. Pojďte se s námi podívat na ty nejdůležitější z pohledu přední in-store agentury POS Media.
Kdyby měla agentura POS
Media charakterizovat uplynulý rok jediným číslem, určitě by zvolila cifru 66 649.
Právě tolik nosičů totiž v průběhu roku 2024 nainstalovala. I rok 2024 tak
potvrdil, že in-store nosiče už dávno jsou nenahraditelnou součástí
marketingového mixu, bez které není komunikace značky úplná. Takže například
počet oblíbených shop-in-shopů a mini shop-in-shopů, které agentura POS Media
instalovala, se meziročně zvýšil o víc než 600. V porovnání s rokem
2023 si klienti agentury vyžádali o 330 LED totemů více a růst zaznamenaly i
další typy POS nosičů.
Právě v reakci na zvyšující se poptávku po in-store nosičích zorganizovala agentura POS Media další ročník úspěšného showroomu. Konal na ploše supermarketu Albert v pražské Hostivaři a klienti si v jeho rámci mohli prohlédnout víc než padesát nainstalovaných nosičů. Zájem klientů byl obrovský a svou osobní prohlídku showroomu si zarezervovala víc než stovka zájemců. „Návštěvníci oceňovali zejména příležitost porovnat nosiče mezi sebou navzájem a najít ideální řešení, které maximálně zviditelní jejich produkt. Reálný svět totiž samozřejmě není fragmentovaný a celkový dojem z reklamního nosiče lze získat až z kontextu, který jej obklopuje. Kromě toho se návštěvníci showroomu mohli poradit ohledně strategického umístění a originálních možností pro své brandy a exekuce,“ vysvětluje koncept showroomu ředitelka české pobočky POS Media, Dana Běloušková.
Kromě toho na jaře, u příležitosti hokejového MS, realizovalo BTL oddělení agentury rozsáhlý projekt Coca-Cola fanzóny, která byla instalována v Galerii Harfa. Celý koncept, sestávající z fan zóny a chill out zóny, byl v obchodním centru umístěn po dobu šesti týdnů a úspěch, který měl mezi návštěvníky, předčil veškerá očekávání. Fanzóna byla denně v provozu dvanáct hodin a hostesky zde odpracovaly téměř dva tisíce hodin. Všechny aktivity byly neustále v obležení fanoušků a vydalo se přes pět tisíc dárků. „Šlo o projekt mimořádného rozsahu, proto jeho rozpracování a následná realizace trvaly pět měsíců,“ vysvětluje Dana Běloušková. „Protože je značka Coca-Cola tradičně spojená se zábavou, společností přátel a pohodou, umístili jsme do fanzóny množství aktivit s hokejovou tematikou, které měly potenciál návštěvníky zabavit a zároveň budovat vztah ke značce,“ říká Dana Běloušková.
Komplexní komunikační kampaň v uplynulém roce realizovala agentura také pro OC Galerie Butovice. Její součástí byla správa sociálních sítí, ale i řada eventů propagujících obchodní centrum a přilehlý Butky Park. Tematické akce s originálním programem a množstvím účinkujících celebrit přilákaly tisíce návštěvníků napříč věkovými skupinami a velmi pozitivně se propsaly do návštěvnosti Galerie Butovice i Butky Parku.
Symbolickým završením celého roku bylo vyhlášení POPAI AWARDS 2024, do kterého se přihlásilo rekordních 128 retailových řešení a koncepcí. POS exponáty od agentur z celé republiky soutěžily ve dvaceti kategoriích a představily to nejlepší, co bylo v roce 2024 v tomto marketingovém odvětví realizováno. Zcela nezapomenutelný se tento ročník stal pro POS Media, která na POPAI AWARDS 2024 získala nejvíc cen ze všech zúčastněných agentur. Celkem měla agentura přihlášených 16 exponátů, které získaly 12 ocenění. Zástupci POS Media si přišli pro 3 ceny za první, 5 cen za druhé a 4 ceny za třetí místo. V kategorii „Potraviny“ dokonce vystavení této agentury obsadila kompletní stupně vítězů.
Všechny úspěšné akce a realizace POS Media z pochopitelných důvodů nelze zmínit a agentura by tímto ráda poděkovala všem svým klientům za důvěru a úspěšnou spolupráci. Rok 2025 bude plný nových výzev a POS Media se těší, že na nich bude moci pracovat právě s vámi!