05.03.2023

Radegast láká na hořkost i světelné a zvukové efekty. Nová aktivace zasáhne lidské smysly

Novinka člena POPAI CE

Již od ledna se mohou zákazníci ve vybraných hypermarketech Albert setkat s novými aktivacemi piva Radegast, které zhotovila agentura Dago ve spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Pro výrobu setu POS materiálů bylo využito hned několik inovativních prvků tak, aby se značce piva pocházející z Nošovic, dostalo zasloužené pozornosti nakupujících.

 

Radegast je značka oblíbeného hořkého piva, která je pojmenována po moravském pohanském bohu úrody a pohostinnosti. Díky divoké krajině, ze které pochází, je pivo Radegast spojováno s drsnými muži, kteří jsou odhodláni překonávat náročné překážky a ani ve chvíli, kdy jim osud nepřeje, nepropadnou hořkosti a volí tu správnou cestu. Tyto emoce se přenášejí i do sloganu „Život je hořký. Bohudík“
      

Symbolické prvky byly zachovány

 

Celý set vystavení byl navržen tak, aby navazoval na toto známé motto, které značku provází již přes dekádu. Set, který tvoří endcapy, paletový ostrov a regálový modul, prezentují pro značku Radegast i další klíčové symboly, jako je socha boha Radegasta, kameny, hromy a blesky připomínající svéráznou beskydskou oblast, tekoucí voda a chmelové šištice.


Unikátní endcapy s interaktivními prvky

 

Nejvýraznější z celého setu POS materiálů v této kampani je bezpochyby endcap. V jeho levé části je umístěna socha boha Radegasta, která je na české poměry unikátní. Je totiž vyrobena metodou 3D tisku, který se stává trendem posledních let, nicméně takové využití výrobku pro prodejní vystavení je opravdu jedinečné. Aby vystavení působilo realisticky, bylo třeba se zamyslet nad jeho dalším rozpracováním, a to včetně použitých materiálů.

Pro výrobu endcapu bylo zvoleno masivní dřevo – konkrétně se jedná o ořech. Stojan je na viditelných částech drásaný tak, aby struktura dřeva vynikla co možná nejvíce, vysvětluje Gabriela Holá, produkční z komunikační agentury Dago.

 

Nejen použitá technologie 3D tisku a materiály činí tento endcap unikátním. Hravým prvkem, který naláká k detailnějšímu prozkoumání aktivace, je páčka, po jejímž stisknutí se rozezní zvuk hromu a na vystavení probliknou světelné blesky. Pro celkové doladění atmosféry drsné, ale krásné krajiny beskydských lesů nechybí v rámci vystavení skutečná tekoucí voda připomínající potok pomalu si hledající cestu mezi kameny. „Děkujeme Plzeňskému Prazdroji, že se nebál do toho s námi jít a posunuli jsme se kreativně zase kus vpřed. Díky novým technologiím jsme vytvořili unikátní vystavení, které v sobě kombinuje vizuální i zvukové efekty, komentuje spolupráci Luboš Plačko, projektový manažer z agentury Dago.

Důraz na ekologii

 

Celá POS kampaň od značky Radegast dbá na ekologii, i proto se dají jednotlivá vystavení snadno rebrandovat. Naprostou samozřejmostí je i použití recyklovatelných materiálů. „Stojany jsou určeny k trvalému použití, nikoli pouze k jednorázovému. Navíc je lze v případě potřeby snadno upravit – a to přímo na prodejní ploše. Kvalita materiálů předurčuje, že mohou být používány po mnoho let,“ říká Ľuboš Plačko, projektový manažer z agentury Dago.

 

Set POS navazuje na již uskutečněnou spolupráci

 

I jednopaletí, která byla v rámci této prezentace vyrobena, odráží myšlenku a slogan piva Radegast. Permanentní provedení paletového vystavení opět kombinuje materiálové a grafické prvky a prosvícení navíc aktivaci celistvě dotváří. Třetím prvkem setu je zmíněný regálový modul – ten naprosto dominuje v rámci klasického pivního regálu, případně pivní uličky. Prosvícení modulu poskytuje lahvím a plechovkám skutečné „hero“ postavení, které jistě naláká i spotřebitele, u kterých není pivo obvyklou položkou nákupního koše.

 

Set permanentních POS materiálů, na kterém se intenzivně pracovalo několik měsíců, navazuje na kartonové stojany od agentury Dago, které byly do obchodů umístěny již začátkem ledna tohoto roku.

Vyskytla se chyba v aplikaci. Obnovit stránku 🗙