Rezonující
kampaň
Zadání „have
a break at home“ přetvořila agentura v shop-in-shop, který evokuje domácí
pohodu. Kartonový „domeček“ je doplněný o reálné předměty, jako je například
pohodlné křeslo, šachy, budík, živé květiny, lampa nebo polštářky s logem
KitKat, které agentura nechala speciálně ušít. „Doplňky byly vybírány tak, aby
evokovaly útulnou domácnost a podtrhovaly pohodovou atmosféru,“ vysvětluje Dana Běloušková. Důkazem propracovanosti vystavení je
skutečnost, že shop-in-shop byl poskládaný z 57 tištěných dílů a bylo
v něm zakomponováno 14 reálných prvků.
V rámci
kampaně pro značku KitKat realizovala agentura POS Media v průběhu dubna
komplexní komunikaci v řetězci Albert, z čehož deset lokalit bylo
vytipováno pro shop-in-shop, deset pro paletové designy a dalších deset pro
světelné totemy a světelné shelf stoppery. Šest kusů shop-in-shopu bylo navíc vyrobeno
pro slovenský trh.
„S realizací
jsme nad očekávání spokojeni,“ shrnuje klientův pohled Isabela Karczubová. „Na
vystavení jsme dostali hezkou zpětnou vazbu a byl o něj zájem i u dalších
řetězců. Jako plus vnímáme, že zákazníci sdíleli fotografie shop-in-shopu na
sociálních sítích. Děkujeme POS Mediabv za vyladění každého detailu a za
proaktivnost, která naši spolupráci charakterizuje.“