Léto v POS Media má do okurkové sezóny daleko. Přední in-store agentura má za sebou řadu úspěšných letních kampaní. Charakteristické jsou pro ně jasné barvy, prázdninové motivy i tematické doplňky.
Léto v POS Media má do okurkové sezóny daleko. Přední in-store agentura má za sebou řadu úspěšných letních kampaní. Charakteristické jsou pro ně jasné barvy, prázdninové motivy i tematické doplňky.
Léto má tradičně pověst období, kdy všichni zvolní tempo, to ale rozhodně neplatí pro marketingové kampaně, které realizuje in-store agentura POS Media. „Letní tematika je mezi klienty velmi oblíbená a máme za sebou celou řadu realizovaných projektů, na které jsme hrdí,“ říká Dana Běloušková, ředitelka POS Media.
Pro letní kampaně a jejich POS materiály
je typické používání jasných barev, jako je například sytě žlutá, modrá, zelená
nebo růžová. Ty evokují prázdniny, letní atmosféru, zábavu a pohodu. Tak tomu
je například i v případě úspěšných Shop in Shopů pro značky Venus,
Strongbow či Amundsen, které jsou vyvedeny v typicky letních barvách. V
letním designu je ostatně i Shop in Shop, který agentura nedávno instalovala
pro značku Cool. Ten kombinuje zářivě oranžovou s motivem šťavnatého
ovoce, které součástí jak samotného Shop in Shopu, tak i podlahové samolepky.
Ostatně podlahové grafiky jsou nedílným a
důležitým prvkem Shop in Shopů. Nejenže dotváří jejich design, ale zároveň
vedou zákazníky k vystavení. „V našich letních Shop in Shopech můžete
vidět nejen podlahové grafiky s motivem ovoce, ale objevuje se i motiv
pláže, vodní hladiny nebo třeba trávníku. To všechno jsou témata, která jsou
pro letní období charakteristická a na která zákazníci velmi dobře reagují,“ vysvětluje
Dana Běloušková.
Výsledný efekt by ovšem nebyl dokonalý
bez funkčních dekorací, které dotváří celkovou atmosféru. Nejvýraznějším
prvkem Shop in Shopu Amundsen
tak bezesporu byli psi husky, kteří byli navrženi umělou inteligencí,
zrealizováni pomocí 3D tisku a následně ručně nabarveni. Agentura také nechala
zhotovit v truhlárně dřevěné hranoly, které v kombinaci
s provazy a záchrannými kruhy evokovaly přímořskou atmosféru.
U Shop in Shopu pro jedno z nejprodávanějších italských
piv Peroni nemohla chybět legendární Vespa a Shop in Shop Venus byl zase
doplněn o plážové lehátko a slunečník. V letní kampani pro klienta Hellmans agentura
zkombinovala maketu food trucku s letním posezením, které odkazuje na grilovací
sezónu.
„S našimi návrhy a posléze realizacemi si zkrátka vyhrajeme
a ladíme je do posledních detailů. Záleží nám na tom, aby naše vystavení
zaujalo zákazníky a vyčlenilo produkty našich klientů z masy ostatních,“
uzavírá Dana Běloušková.