Asociace komunikačních agentur zve na zářijový workshop o záměrech regulovat reklamu, smyslu a pravidlech samoregulace a důsledcích pro budování značek. Pořádá jej 10. září 2024 v zasedačce agentury VCCP Prague.
Jaké je téma workshopu?
Od doby vzniku novodobé reklamy v ČR regulace a samoregulace zužuje kreativní prostor.
- Kde hrozí zákazy a omezení v nejbližších letech?
- Jaké důsledky budou mít omezení v budování značek?
- Jaké důsledky budou mít omezení v budování značek?
- Proč se aktéři trhu samoregulují nad rámec zákonů?
- Jak funguje samoregulace a kdo tvrdí že nefunguje?
- Co dělat, když si nejste jisti kreativou „na hraně“?
- Co se smí a co ne – poznáte závadnou reklamu?
- Jak se značky brání aktivistickým útokům?
Během workshopu uvidíte celou řadu příkladů. Co bylo přípustné včera, dnes už není.
Na všechny výše zmíněné otázky odpoví dva zkušení odborníci a workshopem vás provedou Jitka Plchová z Plzeňského Prazdroje a Marek Hlavica z Rady pro reklamu.
Další potřebné informace o workshopu včetně registrace se dozvíte ZDE.